|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det någon som vet om det här är en bra produkt att köpa till en E60 550i -07? Länk Oerfaren på detta området :) | |
|
Hej, Någonstans i all svada-reklamen läste jag att det bara handlar om mjukvara för att ladda ned. Det nödvändiga interfacet - om det nu räcker med ett enda - ingår enligt texten inte. Det, eller kanske flera, måste du alltså i så fall skaffa på annat håll. Hade nog inte börjat i den änden. Jag får inget seriöst intryck av den länkade produkt-samlingen. Det finns andra alternativ, dessutom inklusive interface. Och med svensk support. Kolla Blocket, t ex. Eller ebay (Kina), om du vill gambla. /Lennart |
|
|
Tack för svaret Lennart Letar vidare :) |
|
|
Larseman68 du hittar det här (jäv):Länk På sportlov just nu men hemma söndag kväll. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Det "företag" som TS länkar till säljer programvara som andra, oftast entusiaster tar fram och delar gratis på olika forum. Att man laddar ner denna programvara för att sedan sälja den är en av anledningarna till att de som tar fram fungerande versioner av dessa program och delar gratis slutar med detta... För den som är intresserad och orkar lägga lite tid så finns det ett flertal forum där dessa programvaror finns, och man dessutom kan få hjälp att få det att fungera. Uppmanar därför till att bojkotta alla som säljer av andra framtagen programvara!!! Hårdvara (kablar eller interface) är en annan sak, den måste köpas. |
|
|
Jag har tidigare tagit ned den som TS länkade till och den innehöll det gamla vanliga. En halvengelsk 32-bitars och en heltysk 64-bitars version. Inte heller några vettiga instruktioner samt att installationen (helt i onödan) blir uppåt 40 GB. Det krävs mycket tid att få det att fungera bra, jag har nog lagt över 30 timmar på att få till "min" version. Nu är den lättinstallerad och förpreppad med fräsha datenfiler samt lite annat. Det tar max en kvart att installera, sen är man igång. Inte heller hårdvaran är självklar vilken man ska ha då samma "D-can" kabel kan se olika ut inuti och passa till olika årsmodeller. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.