|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Den här verkar ju fin. Länk |
|
|
Har också kollat på den svarta E90:in. Det man kan konstatera är att det snålats ordentligt på utrustningen. Skinn, men inte så hemskt mycket mer. Navi och mdrive är krav när jag letar m3. Har en köpesannons på blocket sen en dryg månad på en E90. Inte så mycket som ett mejl ens av typen " jag har en coupe vill du inte köpa den istället ?" verkar svårt att hitta nåt, men jag vägrar släppa kravet på navi och mdrive. |
|
|
Halva priseet efter 3k mil kan väl inte vara speciellt dyrt. Dessutom lär det ju inte dyka upp så många med så låga mil på mätaren. Det som dock stör mig är att det ingår en massa vinterhjul + att det är monterat en motorvärmare på den, samt 8 ägare. Kan den vara skruvad innan första besiktningen KÖP!;) EB |
|
|
E90 har det verkligen snålats med utrustning, missade det när jag kollade på den igår. Jag vill gärna ha Mdrive och EDC också. Jag kollade upp ägarna och det ser ut som att 3 ägare är samma företag, som antagligen hyr ut bilar, så det är troligt att den gått som exklusiv hyrbil i Uppsala. Sedan ägd först av en firma, sedan privat av firmans VD. Känns osäkert med alla dessa ägarbyten och risken för att den gått som hyrbil, jag skulle inte köpa en bil som jag själv haft som hyrbil... |
|
| Hur var skicket på den? Angående priset så begärde RA motor 399 för den 2013-2014, då hade den gått 1800 mil.. Riktigt iskall då men frågan är om det skrala utbudet idag gör att den säljs ändå för nästan samma pengar. | |
| Priset, om de milen stämmer, är nog rätt rimligt. Annat är det med många andra som säljer 08:or i samma härad. Verkar som de flesta som säljer m3 e9x har fått storhetsvansinne. Och vad beror detta på ? Marknaden skall ju i en väl fungerande ekonomi styra priset rätt genom att köparna helt enkelt vägrar att betala de summor som idag begärs. Om alla köpare är överens om att tex en m3 2008 ska kosta runt 250 000 hade ju ingen säljare försökt få ut i trakten kring 400 k. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.