|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som känner till denna bil? Länk Behövs ju lite kärlek på den och med tanke på BMW club Schweden märket på bakluckan så känns det ju som att bilen skulle varit hos en entusiast, men det är lite småanmärkningar som man iofs kan fixa.. Någon som känner till bilen eller? //Anders | |
|
Känner inte till bilen men satan så fin den är. Samma färg/interiör på min gamla Z4M Vad är det som behöver fixas? |
|
|
Men känns det inte konstigt att man skall behöva sälja en sån här bil via auktion? Tråkigt den inte har originalhjulen. /Anders |
|
|
Inte konstigt alls. Du slipper alla totala tokstollar som dyker upp vid den här typen av försäljning på Blocket. Jag förstår det ännu mer än vid försäljning av en "vanlig" bil. ------- //Lövet |
|
|
Tillägg: Historiken ser ju utmärkt ut. Bara två ägare, en del M5or är ju uppe i 20 vid det här laget. Besiktigad 2015-04-29 Kontrollerad av Carspect Lund Gunnesbo vid 7 786 mil, giltig till 2016-03-31. Besiktigad 2015-03-27 Kontrollerad vid 7 705 mil, giltig till 2015-04-29. Besiktigad 2014-03-14 Kontrollerad vid 6 226 mil, giltig till 2015-03-31. Ägarbyte 2011-08-29 Till Järnåkra24 AB, ett företag i Lund Trafikstatus 2011-08-26 Påställd och får användas i trafik Ägarbyte 2011-08-24 Till Bertil Björkman Bil AB, en bilhandlare i Västerås Ägarbyte 2011-04-26 Till en 42 årig man från Vimmerby Registrerad 2007-07-04 Registrerad för trafik i Sverige Förregistrerad 2007-06-11 Förregistrerad och tilldelad regnummer Tillverkad 2007-06 Fordonet tillverkat i Tyskland ------- //Lövet |
|
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
BMW M3 30 jahre ed 2017 Mercedes v300 AMG 2020 Porsche 992 Carrera S 2020 |
lite snål utrustning på bilen men det kanske kvittar på en blivande klassiker. Det är ju trots allt en sv-såld med låga mil och få ägare. Undrar om fälgarna är original eller kopior ?? |
|
Trådskaparen som jobbar på Netbil, borde om någon veta mer ;) Synd med horribelt fula fälgar och skrapmärken på en annars fin bil. |
|
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
Ha ha Är det så man gör för att jaga fler kunder till netbil Jisses |
|
Det är ju sjukt om kollen jobbar på netbil:)) haha EB |
|
| Den bilen har jag sett vid Jägersro i Malmö vid flera tillfällen. | |
|
Amullo jobbar på deras IT-avdelning. Lägg ner konspirationsteorierna era foliehattar. ------- //Lövet |
|
|
Haha. Någon verkar om möjligt bli ännu otrevligare efter en fredagsöl eller två. Faktum kvarstår. Gå och buckla till några BMW-tölpar med din rostiga Ford så kanske du blir på bättre humör;) |
|
|
andreas_lofgren: Deras IT-avdelning? Du får det att låta som en stor koncern där man inte har en rimlig chans att veta vad den andra handen gör. Så är väl inte riktigt fallet? Rimligtvis har Amullo möjligt att kontakta alla på företaget för att ta reda på mer info? Tror du inte det? Jag tog av mig min foliehatt när jag klev innanför dörren efter arbetsveckan men du verkar stoppat i dig folien när du gluffsade i dig bakpotatisen tillsammans med biffen och beasåsen ;) Har inget emot dig Lövet du jag tycker att du för det mesta är vettig men jag tycker att du gick lite väl hårt åt andra i tråden. Amullo: Om du är intresserad av en M5 så hoppas jag att du hittar en riktigt bra. Jag skulle gärna köpa en själv men är rädd för vilka kostnader jag skulle kunna drabbas av. |
|
|
Stämmer ABSOLUT att jag arbetar på Netbil. Ville inte stoltsera med det just pga att det skulle bli en massa snack om at ragga kunder. Kanske skulle gjort det.. Dock så kan ni vara lugna, jag jobbar inte med att jaga budgivare, Detta är inte ens en bil från en av "mina" områden, utan var intresserad av mer information om bilen av rent personliga skäl. Har alltid drömt om en E61 M5 och när man 1. Ser rätt bil dyka upp 2. Vet att folk här brukar ha koll så var det ju inte svårare än att man ställer frågan. Jag ber om ursäkt om jag det inte var tydligt med det sedan innan, kanske skulle nämnt att jag jobbar på netbil, men vill ha djupare info än vad jag hade idag och framförallt om den varit med om några tråkigheter. Nu blev försäkringen hiskeligt dyr (A_Pettersson! Samma dilemma som dig) eftersom man bor i innerstan med bil i flerbilsgarage, så det får bli slutet på den drömmen. Fan jävla skit. Kändes annars, efter alla fina kommentarer i tråden, som ett perfekt objekt att fixa iordning som man själ vill ha den. //Anders |
|
|
Nu är Anders igång på Facebook också :) Länk |
|
| Hahahah komedi det här :-) | |
|
Kan dock säga att det där INTE är jag. :) Jag går under användarnamnet amullo på samtliga forum jag är med på.. jagrullar sporthoj autopower ducati.ms Och jag har varit medlem här på autopower längre än de flesta som kommenterat i tråden, så BMW intresset är genuint från min sida. //Anders |
|
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
Är Ni säkra på att Anders inte jobbar på marknadsavdelningen ?? Ha Ha verkar vara en fin bil men det är snålt med utrustningen tycker jag. En sådan bil måste vara välutrustad om det skall bli en "samlarbil" eller??? |
|
Facebook Anders jobbar/äger Järnåkra24 som är bilens ägare ------- //Lövet |
|
|
"En sådan bil måste vara välutrustad om det skall bli en "samlarbil" eller???" & vad saknar den isåfall för att kunna bli en samlarbil? |
|
|
Är där ingen som har nån mer info om bilen? Det är dags för service och den ska besiktas i det snaraste. Är där bytt koppling tex? Vill gärna veta så mycket som möjligt innan man lägger ett bud på den. Vänligen Fabio |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.