|
|
|
|---|---|
|
Hej, har en bmw 318 E36 som jag har problem med. Första tiden så när man körde och kom till ställen som t.ex rödljus o varva ner till tomgång så började den rycka o vilja dö och batteri lampan började blinka konstigt . Så var den i någon/några veckor och en dag när jag drog till Sibylla och sedan skulle ut igen o starta bilen, så bara klickade det typ. Den ville inte starta. Men kompisar fanns där så vi puttade igång den men den betedde sig riktigt konstigt, var tvungen o ge full gas för att det skulle hända något. Fanns inget mellanläge, antingen plattan i botten eller ingenting, o den ville typ dö om man inte gasade. Så ifrån längst upp med plattan till 95% nedtryckt så hände gasade den/ varvade den inget, men fullt så gasa den på som vanligt. Körde direkt hem och stängde av den, luktade bränt när jag gick ut ur bilen. Och provade o starta om bilen då men stendöd som innan. Någon som har varit med om samma problem? Problem: Bilen startar inte även om batteriet är uppladdat eller med en booster. Den går att få igång om man rullar igång den, men beter sig väldigt underligt och fungerar endast på fullgas. | |
| Hej Daazion jag skulle nog gissa på att bränsle pumpen är dålig eller att batteriet har dåligt med kapacitet som du beskrev händelserna | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.