|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Grattis till vad som verkar vara en otroligt rolig bil att köra. | |
|
Grattis, kul att du fick tag i en tillslut :) /Johan |
|
| Stort grattis till din nya bil. Kan villigt erkänna att jag saknar min Z4M Coupe. Underbart rolig bil att äga. ;) | |
|
Grattis :) Z4 m e alltså en kulare bil änn m6 ? :) Vikt är en riktigt glädjedödare när det gäller sportbilar ... |
|
|
Stelunex: Vad hade du för spec på din förra? RasmusBMW: Tack! Ja Z4M är roligare men M6 är bekvämare. Det ultimata hade varit att ha en utav varje :) |
|
| Hade en svensksåld 2006 silvergrå med H/R fjädrar samt Supersprint system. mycket fina bilar. | |
| Aha, den som Salis äger nu? :) | |
|
Grattis som sagt! Kommer nog aldrig sälja min svensksålda interlagos. Vis av andras erfarenheter :) |
|
|
Tack! Håller med. Den här kommer stanna tills den rostar ihop :) |
|
|
Eller tills du måste lösa ut nästa brud;) EB |
|
| Phoenix : Stämmer bra. | |
|
Nu är allt klart! Bilen ska snart hämtas och alla delar har kommit. Kort summering, har hunnit med en hel del ändå: Lack front Lack sidokjolar Rekond Motortvätt Kort antenn Radioknappar Fotstöd Pedaler Plastdetaljer i bagaget som var repiga Supersprint Race H&R fjädrar Lackstift Instegslister Olja Oljefilter Fjädertornslock Mängder med bilvård www.garaget.org/philly |
|
|
Du är galen Philliy;) EB |
|
|
Najs 👍 Bilder sen tack :) Kör du BMW OEM short antenn ? Har den jag , supernöjd :D Kort å fin, radiomottagning, sisådär men its all about the looks ;) |
|
|
Ska hämta bilen kl 17 så blir nog inga bra bilder men ska försöka :) Nej, jag kör faktiskt med en antenn från Peugeot/Citroen tro det eller ej :) klockren mottagning det lilla man lyssnar på radion. utseende före ljud. Förstår inte ens varför de envisades med att sätta dit en antenn på bakskärmen. |
|
|
8 dagsfärska bilder finner ni här :) Länk |
|
| Grattis, läcker bil det där! | |
|
Grymt fin bil skulle sitta som en smäck med 19" CSL fälgar i silver. Länk Med vänlig hälsning, Mike |
|
|
Tack så mycket! Nja, tror faktiskt jag behåller originalfälgarna den här gången. Den är mycket roligare med 18" Tycker den kändes "tung" med CSL faktiskt, inte alls samma känsla i styrningen heller. |
|
|
Jag och bilen kommer förmodlingen till Mantorp på lördag om vädret är med oss www.garaget.org/philly |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.