AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
848

BMW 850 CSI M 8 Vehicle No: 3

Hittade denna när jag surfade runt på nätet.
Ganska brutalt modifierad =)

Länk

Mvh
Manuel
Den var nästan för fet! =) Kan inte vara kul att köra runt i stan med en sådan markfrigång!

/Manray/
Huvva vilka bilar de hade där då!
Spana tex in den här:
Länk

Vill minnas att jag för 10-15 år sen läste om den i Teknikens värld. 1000hk, 1000Nm, och priset var då 1000000DM. Kanske tom har det numret kvar i förrådet. Blir till att rota lite i helgen. :-)

/Micke
li
1.959
liste
535i -89
Rätt fet handlare också... Det enda man hade råd med där var ett par nya vinterdäck: Länk =)

/Micke
micke,

Det stämmer den hade även 1000W i ljudanläggningen. Snacka om monster!!! men men König är ju alltid König =)

/Manuel
Jupp :)
Har för mig att man kunde ställa motoreffekten med nåt reglage också: 600, 800 eller 1000hk. Tyckte det var rätt gulligt. För med bara 600hk lär det ju inte gå särskilt fort heller... ;-)
Klart cool bil iaf.

850:n var rätt brutal också, dock såg den ju ut som stryk bakifrån.

/Micke
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Den där 850:n hade platsat alldeles utmärkt i "Varför Måste Dom?"! Ful som stryk upphöjt till 12. Brutal, visst! Men även brutalt FUL! :)

Grymma bilar! skulle vara kul & få prova.
Den är en kille som bor längre ner på gatan som plockar fram sin Ferrari F40 på helgen å fin åker, tyvärr står den aldrig ute så man har chans att titta närmare på bilen. Det är ju bara en upplevelse att höra bilen när den glider förbi hemma. Riktigt grym bil för att vara en sen 80 talare...

Länk

Doggeli Londons största MoDoit!
Al
462
Alexandar
BMW M5-01
Den var ful som fan där bak :-/. Den där vingen såg för
jävlig ut. Annars är det är riktigt best.
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
"Hittade denna när jag surfade runt på nätet.
Ganska brutalt modifierad =)

Länk

Har sett den till salu på mobile.de för några månader sedan.

Hoppas alla anteckande det. ;)

Mvh,
/Jonas
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Det är ju synd att man inte är miljonär och kan köpa sig vad man vill för bilar. Det är nog en bil som jag skulle vilja ha i mitt garage. Och en M1 förstås!

Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo!
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Ge mig Ferrarin !! eller 850ín men varför raggar tuning ? typ svarta bakljus/blinkers , skyddplåt eller vad det är där bak och poppnitad bakruta !??

Länk
Denna 850 är nog inte menad som "försök till snygg styling" det är nog mer aerodynamik principen "form följer funktion"
Tex. ta en titt på nya Ferrarin "Enzo Ferrari", själv så tycker jag att den ser ut som en billig kit-car från 70 talet men aerodynamiskt sett ska den vara den bästa Ferrarin någonsin (enligt Ferrari)
Jag hade gärna haft denna 850 i garaget =)

--> Wrath
Plåten bak är en del av en Venturi tunnel, tunneln ska öka undertrycket under bilen så att den ska "sugas" mot asfalten. Nitarna är talar ju för racing =)
De svarta bakljusen/blinkers måste jag hålla med dig att det ser billigt ut.

/Manuel

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.