|
|
|
|---|---|
|
Detta är ett långskott men jag behöver denna: Länk Nr 12 vänster främre länkarm 31121141961. Upptäckte detta nu ikväll då jag skulle byta hjullager som jag trodde var felet. Men det var länkarmen som var tvärslut. Kändes precis som lagret när man kände på hjulet. Synd att jag inte kollade mer ordentligt innan. Blev lite sur först då det känns som jag precis hade bytt länkarmen men det visade sig vara över 10 000 mil sen ;-) Om inte BMW här i Stockholm har den så sitter jag i skiten. Mekonomen och Autoexperten har inget i lager enligt webbsidorna. Behöver den imorgon. Har någon en liggande som jag kan köpa? Mvh Ola Min bil: Länk | |
|
den finns väl på biltema om det krisar FAF |
|
|
Tänkte inte på det! Kollar där! Tack! Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Nä, hittar inte att Biltema har denna artikel. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Går väl inte tills imorgon men Claus Autoparts verkar ha den Länk |
|
| OlaO: Jag har "alla" länkarmar fram (2 st nr 12, 2 st nr 5 samt 2 styrleder), beggagnade men i bra skick. Alles fur 500 :D. Finns i Sthlm, inte alls långt ifrån Biltema :D | |
|
Dawwe, tack. Begagnat känns dumt men då den är tokglapp så kanske det är värt det. Som en sista utpost kanske. Hero, japp Claus har den men då är det försent när den kommer.. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Glappa är de inte iaf...Bytte "bara för att när jag ändå gör en idiotrenovering så återmonterar jag inga smutsiga/gamla grejer" :D. Håller på o montera "Classe grejer", av den enkla anledningen att bilen kommer rulla liiiite. Men när det kommer till "viktigare" grejer som bussningar i bakvagnsbryggan, motorfästen mm så är det Lemförder eller motsvarande som monteras för min del. Prylarna som ingår i Classe-kiten (fram+bak) går snabbt att byta till kvalitets-prylar längre fram om man nu skulle störa sig på "Classe" :D | |
|
nr 12 är väl 72-970 om det inte är den andra som du egentligen menar? FAF |
|
|
Nu har jag hämtat hos Dawwe, tackar. FAF, är inte med på vad du menar nu? Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.