|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Tänkte höra lite ifall det är någon som vet vad jag har råkat ut för. Fallet är alltså ett vidrigt gnekande runt vänster bakdäck som börjar blir väldigt irriterande nu efter ett par veckors lidande, det låter i princip konstant när man åker i låga hastigheter upptill 60 ungefär vid minsta lilla gupp men försvinner sedan när jag är på motorvägen. Idag fick jag arslet ur vagnen och försökte hitta problemet men utan resultat.. Så oerhört svårt att lyssna sig till vart ljudet kan komma ifrån men det lät lite som om det kom från en bussning till höger om hjulhuset. Ifall det nu skulle vara denna bussning så undrar jag hur jag ska gå till väga, är inte speciellt haj på bilmekande då jag är rörmokare, men någon som vet ifall det är en massa specialverktyg jag behöver så att det är värt att lämna in bilen? Eller är detta något en idiot som jag själv kan göra? Vad tror ni? Kan det vara denna bussning eller tror ni på något annat? Är för all hjälp jag kan få! Tack på förhand. | |
| Hej! Utan att veta säkert tror jag att ett av silentblicken är slut. Det sitter fyra bak. De måste pressas ur. Ormar sig bilen är det definitivt det. En verkstad gör jobbet om du inte skaffar dig egna verktyg. | |
|
Jag skulle tippa på: Länk Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Tack som fan för all hjälp!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.