|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det någon här som har tips på bra biltvättar, både automatiska eller såna som tvättar för hand i Göteborg? Behöver underhålla skönheten men har dåligt med tid och inga bra möjligheter att göra det själv. | |
|
Antar att du är medveten att både automattvätt repar samt dom som tvättar för hand. Men ligger inte det i intresse så finns väl statoil, okQ8 m.m'' Mvh ödmjukt Christian |
|
|
Bluewave bilvård Länk har nog generellt sett flest nöjda kunder om man läser forumen, personligen så tycker jag att dom är lite sådär. Aldrig kommit ut därifrån utan att få fixa själv. Oftast kör jag vidare till en gör det själv-tvätt och tar det dom missat sen sköljer av med avjoniserat vatten. Dock aldrig hittat någon som gör det bättre för samma pengar. |
|
|
Tjena, Jag är nöjd med Gaza biltvätt i Masthuggsgaraget. Säger alltid att jag är rädd om bilen ock betalar 50kr xtra för nya svampar! Bästa jag hittat i varje fall. |
|
| Jag brukar tvätta mina bilar hos bluewave men senaste tvätten var inte alls bra. Dessutom drämde han min dörr i väggen. Som tur var låg det en däcktrave där som tog smällen. Antar att de är stressade. Mycket kö utanför. Tycker det är synd för jag har tidigare varit väldigt nöjd med servicen och personal som är trevlig. Jag ska ge dom en chans till när det inte är rusning. | |
|
Toltorpsdalens Biltvätt är bra. Länk |
|
| Har börjat lämna in bilen för tvätt på BMW Bilia i Mölndal, kostar men alltid perfekt jobb. | |
| ......och vad kostar det då? | |
|
Med Bilia så menar du killarna på Ceramic Pro som delar lokal med BMW? Isf, grymt trevliga och hjälpsamma! Rekommenderas. |
|
|
Vet inte vad kostnaden ligger på, men skulle gissa på 500:- för utvändig tvätt och dammsugning. Får även fri lånebil men vet inte om det är min säljare som fixar det eller om det är standard. Jag betalar Bilia men vet inte om dom gör det själva eller låter Ceramic Pro-gänget göra det. |
|
|
Ditec Göteborg på Bältgatan tvättar också bilar. Jag är grymt nöjd med den Ditec-behandling som min Miata fick för någon månad sedan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.