|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har problem med högtalarna i min bil, Ibland så dör hela höger sidans högtalare i bilen, antingen så höjer jag volymen lite så sprakar det till och då kan ljudet komma, eller så kommer det tillbaka ibland bara jag kör på någon ojämnhet i marken med höger framhjul, och nu på senaste så har det börjat gälla vänster bak i skuffen också, dock så är det väldigt sällan ljudet kommer tillbaka i den, och vänster fram fungerar klockren alltid. jag förstår inte vad som kan vara felet, jag har tänkt att byta alla högtalarna, men om problemet sitter någon annanstans än i högtalarna, så är det verkligen pengar i skön.. Så är det någon som känner till detta fenomen eller vet någon lösning så blir jag väldigt tacksam! Mvh Pontus | |
|
Hej, Sök inlägg här i forumet. Om du har en originalstereo, lutar det åt radiomodulen. Standardfel. /Lennart |
|
| Om alla högtalare på högersidan dör samtidigt så är det nog radion. Om bara en dörr itaget dör så kan det vara kablaget i gummibälgen mellan dörr och kaross som utmattats och gått av. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.