|
|
|
|---|---|
|
Hjälp mig att hitta en kille som annonserade ut ett par AEZ fälgar här för ett tag sedan. Jag hade bestämt med honom att jag skulle hämta dem i helgen. Nu har jag tappat bort hans nummer och annonsen finns inte kvar. Om någon ser det här så HJÄLP!! hans email adress är coolbf@hotmail.com Jag måste få tag i honom och jag måste ha telefonnumret senast imorgon! Hjälp mig! //Johan | |
| Och tänk nu efter noga om ni kanske har sett en inlägg som han har gjort eller vad som helst!!!! | |
|
Länk Sökfunktionen är inte så dum! Men jag vet inte om du blir så mycket klokare av hans profil. Mvh |
|
|
Han har en cab i galleriet också: Länk ____________________________________________ The less you know, the more you believe. Bono |
|
| Trodde det var ett skämt inlägg först någon som letade efter teddybjörnen :) | |
|
Acey - dagens asgarv bjöd du på just nu, kan jag säga! Tack för det! =D ____________________________________________ The less you know, the more you believe. Bono |
|
|
Provat gula sidorna? :_:_:_:_:_:_:_:_:_:_ Min bil: www.pbase.com/kongo |
|
|
Tack Acey! :D Ett riktigt morgonskratt bjöd du på.... -------------------------------------------- Länk |
|
|
Fick ett mail ifrån Björn Fredriksson idag, han kallar sig för övrigt "marbjo" här på forumet. PGA ekonomisk kris skrev han att han sålt bilen med fälgar... hmm, lite dålig stil att annonsera ut ett par fälgar som jag ringer och tingar och lovar att jag ska komma och hämta och sen sälja dem med bilen. Då tycker jag att man säljer bilen utan fälgar. *förbannad* Någon annan som har ett par hyggliga fälgar till e30 i 17"-18" då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.