|
|
|
|---|---|
|
Hej Tänkte det var dags att köpa mer av denna eminenta olja. Ser då till min fasa att den inte längre finns på 20liters dunk hos levoil.de!!!! Vet någon något alternativt inköpsställe till bra pris? | |
|
Upptäckte också häromdagen att det inte fanns på levoil men oeldepot24 har: Länk Mvh Christian |
|
|
Ajfan Hittade även på och hann beställa från däckonline.se Blev en hundralapp dyrare än oeldepot för en 20 litare. Ce la vie... |
|
|
Länk Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
..."Zur Zeit nicht lieferbar" Första länken blir helt blank om man försöker stega tillbaka till Aral och sedan till 0W40. Så de är nog slut just nu - men det har hänt förr hos Levoil.de Jag har även hittat oljan hos motoroel100.de ännu billigare än Levoil, men vet inte om den är på lager just nu. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Johan B! Hur funkar Aral på en BMW X5 30d? -11 Hittade 0W40 på eBay om någon skulle beställa; Länk |
|
|
Utmärkt. Den uppfyller LL04. Jag gillar denna olja, funkar lika bra i gammal bensinare som modern diesel med partikelfilter. "Why float through life when you can drive?" /Martin |
|
|
Vinyl, jag förutsätter att du skall ha BMW-LL04-klassad olja i din motor och den klassningen har Aral SuperTronic 0W40. Så den skall fungera utmärkt! Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Ok, låter ju super. Tack! Föredrar ni 0W40 eller 5W30 som det står i boken? | |
|
Jag skulle välja 0W40 alla dagar i veckan! 0W40-oljor är generellt äkta syntetiska PAO-oljor och Araloljan är det. De flesta 5W30-oljorna är hydrocrackade högraffinerade mineraloljor men säljs som "syntetiska". Dessa oljor är inte lika stabila och bra som äkta PAO-oljor är. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Fick just svar från levoil.de De har beställt in mer olja som skall komma in tidigast 20160310 //H |
|
|
Johan! Ok :) nä, såg att Aral sålde 5W30 också det va därför jag undrade. Länk |
|
|
"..."Zur Zeit nicht lieferbar" Första länken blir helt blank om man försöker stega tillbaka till Aral och sedan till 0W40. Så de är nog slut just nu - men det har hänt förr hos Levoil.de Jag har även hittat oljan hos motoroel100.de ännu billigare än Levoil, men vet inte om den är på lager just nu. Mvh Johan B" Kan inte tyska men länken funkar för mej. www.levoil.de/epages/62903875.mobile/de_DE/?ObjectPath=/Shops/62903875/Products/33 Men den kanske inte är aktuell... Länk Andra länken var motoroel100.de. www.motoroel100.de/epages/62593035.mobile/de_DE/?ObjectPath=/Shops/62593035/Products/%22Aral%20Super%20Tronic%200W-40%2020Liter%22 (Men den verkar ju inte [heller] vara tillgänglig.) Stämmer med prisbilden - levoil €99 och motoroel100 €95. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.