|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en e91LCI 335d touring med M-sport paket. Har läst några bra trådar på forumet om hur ni monterat avtagbar dragkrok men blir inte riktigt klok på följande: BMW original dragkrok har släpvagnskontakten monterad i böjen på den avtagbara dragkroken. När jag får upp bilder på Westfaliakroken som skall vara original ser det ut som att släpvagnskontakten sitter vid sidan av den avtagbara kroken. Kan någon lägga upp en bild eller PM:a hur det ser ut med Westfaliakroken på er bil? Lägger med två länkar också för att förtydliga: BMW original: Länk Westfalia: Länk Tacksam också om ni kan visa hur det ser ut under kofångaren när kroken är bortmonterad med M-sportpaket. Mvh Stark | |
|
Eftersom kroken är avtagbar kan du ju inte ha elkontakten sitta fast på den avtagbara delen. Men på infällbara går det bra. Plåten som elkontakten sitter på är vridbar så du kan vicka upp den och den blir helt osynlig. |
|
|
Tackar! Hur ser det ut under bilen? På min e39 sitter det en röd plastplugg när man inte har inkopplad krok. Samma på denna? En bild på en M-sport hade varit fint! |
|
|
Hej igen! Finns det någon vänlig själ som kan svara på hur det ser ut när den avtagbara dragkroken är borttagen under bilen? Sitter hålet i dragkroksbalken oskyddat? Mvh Ola |
|
| Kolla denna tråd 335:a med msportpaket:Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.