|
|
|
|---|---|
| Hej! Jag har köpt en bmw scanner men jag kan inte installera drivrutinerna. Kan man ladda ner dom någonstans? | |
|
Hej, Antar att du köpt från DealExtreme eller liknande? Det gjorde även jag en gång, helt ovetande om att det fanns samma (bättre och med support, fast dyrare) grejer på närmare håll. (Han lär anmäla sig här snart. :) ) Det gick visserligen att installera drivrutinerna (på XP) men själva programmet var kass. Så fort jag startade det, blev det en oändlig serie nya fönster. Var tvungen att stänga programmet (eller datorn, minns inte längre) för att få stopp på eländet. Fortfarande ovetande om det närbelägna alternativet köpte jag då (som det visade sig) samma sorts paket från UK. Det fungerade inte heller, men genom att kombinera direktleveransen från Kina med den indirekta fick jag till slut igång min BMW-scanner, som jag lärt mig tycka mycket om. Nu har du ju redan köpt ditt paket, men kanske vill olaO ge dig en lite hjälpknuff...:) /Lennart |
|
|
Jag beställde min på ebay. Jag hittade drivrutiner och installationsguider på internet så nu ska jag gå ut och koppla in den i bilen och kika lite :) Tack för svar! mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.