|
|
|
|---|---|
|
Bytte bort min F11 535iaT i helgen mot denna fina 335i Länk | |
| Grym klädsel! ( ja och bil i helhet, men är så svag för röd skinnklädsel! ) | |
| <3 | |
|
Den påminner mig lite om min gamla E30:-) Länk |
|
|
Den är grymt fin, grattis! Jag var själv och kollade på den och hade väldigt gärna haft den, men tyvärr lite för dyr för mig men tur för dig :) |
|
| Den där är riktigt trevlig. Minns att jag såg den på Blocket för runt ett år sedan och reagerade över hur lågt prissatt den var. Njut! | |
|
Tackar ja jag är också sjukt nöjd har tvättat den idag för förste gången efter resan hem från Skåne till Göteborg och det fanns inte mkt att anmärka på trots 6100mil. Ser dock ut som fronten är omlackad med mindre bra resultat men men. Längtar efter att få på sommarhjulen då blir den ännu snyggare. Det bästa är lådan och ljudet från M Performance avgaset. |
|
|
Satans vilken vacker skapelse! Grattis! Måste vara en individualbeställd bil? ///Stefan |
|
|
Lacken är erkänt svår att återskapa. Inte precis en random solid historia. I din sits hade jag åtgärdat det lilla slitage som är på förarstolen (exvis med hjälp av Colorglo). Allt som allt är det en trevligt specad bil klart över snittet - särskilt för att vara svenskåld - med kul klädsel och grädde på moset i form av adaptiv farthållare. Enjoy! |
|
|
Japp den är individual beställd med Moonstone metallic lack och Amarone läder inredning som också är individual. Finns garanterat bara detta ex. I just detta utförandet. Nypris vart 699700:- + M- performance utrustning 70000:-som monterades direkt vid leverans. Fick med samtliga org. Delar |
|
|
Har behandlat skinnet idag får se hur det blir annars blir det fixat. Angående lacken är det mer slarvigt gjort bara. |
|
|
Även jag har en passion för rött läder :) Tveksam till först , men jag fullkomligt älskar mina imola röda ( el ) nappa läder Z4 M stolar :) Å ingen har ännu klagat :) Kunde inte tänka mig svarta idag . Åxå svag för vitt läder , vit BMW med vitt läder= mumma :) |
|
| Riktigt fin bil, men man undrar ju vem som plockar ut en 335i för 770.000:- när man nästan kan få en M3 för samma peng :) | |
|
Hej Ja det kan man undra nu vet jag inte om produktionen kanske hade upphört av e92 M3 vid beställnings tidpunkten kanske? |
|
|
Kanske första ägaren tyckte att 335 "räcker " å ville hellre ha en fullt utrustad 335 än en m3. Dessutom bättre trimmningspotential . Går ju som bekant att specca utrustning för mera än vad bilen kostar då det gäller BMW ...:D Speciellt då de mindre motor starka modellerna . |
|
Verdi |
Är 699 tkr listpriset eller nettopriset? Är det listpriset så tycker inte jag det är så konstigt. Dock tycker jag att individual-lack och inredning inte är värt pengarna. Inte performance-delarna för 70 tkr heller. En motsvarande M3 hade blivit rätt mycket dyrare om han velat ha den "speciell" på samma sätt. |
|
Hej Ingen aning faktisk det är nog listpris vet inte vad Individual lack/inredning går på faktisk? Om det är värd pengarna är är ju högst personligt, personligen tycker jag det är kul att ha en så pass sv-såd unik bil iaf. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.