|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nop, han ska sälja den. Tror inte att han tål att ligga 2'a :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Hehe!=) Tänk att man kan glömma hur go komfort jag har i min kombi jämfört mot min e21 som jag körde förra måndagen till Linköping. Mvh Stensth |
|
|
Nu är det spikat! Sista Blackrace för i år. Fredagen den 11 Oktober. Besiktningen börjar ca: 18.30 Racen börjar ca: 19.30 //Ticco www.ticco.com |
|
|
Jag kikar ner ikväll och drar ett par repor om det inte regnar. Vi ses där! /Lidberg |
|
|
Det vart en trevlig kväll. Mycket folk å bilar. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Skit också!! Jag fick förhinder och kunde inte komma ner:-( Nu får man vänta ända till våren. /Lidberg |
|
|
Va! Va du inte där? Det var ju folkfest :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Jaha, med 9,226 sec blev en 318iS snabbaste BMW'n på 201m i Göteborg. =) Länk //Ticco www.ticco.com |
|
| Får gratulera Ticco, får väl komma ned till våren och tampas lite mot dig då!=) | |
|
Tackar! Du e välkommen, behövs lite mera BMWPower på Arken :) Tampas med mig? f*n då får du koppla bort 2 tändkablar om jag ska ha någon chans :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Hehe, så det tycker du att jag ska koppla bort två tändkablar? Annars så kan jag ju ta min diesel!=) Fast då lär du ju vinna! Hmm, svårt det där!=) Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.