|
|
|
|---|---|
ABSOLUT turbo |
Såg den på mantorp och göteborg, den e typ sand metallic har en intercooler nästan lika bred som bilen!! vad är gjort med monstret?? |
|
Antar att du menar denna? Länk Den är byggd av Erik Kilander och kommer från min hemstad. Det mesta om bilen finner du under galleriet. Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! |
|
|
-> stensth Bytte du Alpinan mot 325 TIC ? //Ticco www.ticco.com |
|
|
-ABSOLUT turbo: Det är min bror och lite granna jag som äger/byggt den. Kom till Falköping nån gång så ska du få en åktur!! /Mikael |
|
|
stensth; Är det du som bor i falköping? Undrar om det är "vår" lokala 325 TIC från Söderhamn du bytt till dig? Bra fäste va? *jaså inte...* |
|
|
Ticco: Du har ett mail! Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! |
|
|
S38B38: Blev du lite putt nu när jag inte nämde dig Mikael? Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! |
|
|
Wicked: Japps, jag bor i Falköping och det är nog den 325:n från Söderhamn! Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! |
|
|
Skulle vara kul och sett några bilder på den där 338 tic 88'an som finns halvfärdig i galleriet. Är det nån som har nån länk? _____________________ Utan BMW nu, 83'ans golf :) |
|
|
Anden: Kolla på Länk Där finns några bilder på bilen. Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! |
|
|
S38B38: Du får ändra din signatur så det stämmer överens med den bilparken du har nu ju!!! Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! |
|
|
Nu ligger det några bilder på mina sidor oxå :) Gå in på cars sedan coolcars. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: När kommer det upp bilder på min bil då?! *ler* Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! |
|
|
Så fort jag får tag på några :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Hehe, *ler* Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! |
|
ABSOLUT turbo |
-S38B38: Skulle ju vara trevligt med en åktur.. Ska börja lite smått att turbokonvertera min 325 -89 snart, kan säkert behöva kan behöva lite tips nån gång. e d ok att fråga då..? |
|
ABSOLUT turbo: Självklart!! (om jag nu kan hjälpa till med nått) Ticco: Tjena! Tackar för att du lagt upp lite bilder på bilen, har ingen hemsida å ha sånt på. ticco.com... Har du lyckats registrera den sidan på dig som privatperson? Stensth: Konstigt att du har 678st inlägg... |
|
|
S38B38: Inga problem att registrera "vad-du-vill.com" -domän som privatperson. Det är *.se som man endast får ha om man är/har ett aktiebolag eller myndighet...men de håller på att ändra reglerna för detta har jag för mig... Med vänlig hälsning //Kalle |
|
|
Hur kan man låta bli å ha lite bilder på ett sådant monster :) Pratade med Svante (200sx) när han var på Säve å han nämnde något om att ni var sugna på en .com adress. Dom frågade mig faktist vad jag skulle använda min .com adress till, hittade då på "Ticco Racing" en liten firma som skulle sälja tuning :) Inga problem alls å fixa en sådan adress. //Ticco www.ticco.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.