|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Undrar vilken pris lapp ni skulle anse att en sv såld 2007 Z4M roadster med endast 1350mil sommar mil körda av en äldre herre sen ny!? Jag är inte intresserad av olika värderings siter utan era synpunkter som kan marknaden. Bilen har elstolar backsensor och hifi stereo el infällbara ytterspeglar samt övrigt normalt farthållare stolsvärme svart helskinn färddator. Imolaröd. Mike | |
|
Nån du känner till som ska sälja? Är den i originalskick? Perfekt skick? Servad regelbundet trots det låga miltalet..osv Hittar man nån som vill betala det där lilla extra för en lågmilare så borde den nog inbringa nånstans runt 260-300. Men det är som sagt jättesvårt o veta, de som sålts med mer normala mil/skick har gått för runt 200 senaste året. |
|
|
Skicket är mycket bra helt orörd original bil. Original däck med 6mm runt om har nog aldrig uppleft varvtal över 3000r/m Prisvinken stämmer väl överens med min egen uppskattning. Jag vet ju va min pedantskötta 06a gick för i höstas på 3800mil och den låg i spannet du nämde. Det går inte att jämföra med 6-7000mila bilar som dessutom oftas är importerade! Värdesätter låga mil och svensksåld med känd historik när jag leter bil. Sen är det lite fränt med en av ca 37 sv sålda bilar hade det varit en cupe så kanske det hade varit ännu mer intressant men jag gillar cab. Det borde bli ett samlar värde på dessa inom överskådlig tid med tanke på att alla M bilar laddas med turbo och det är väldigt speciellt att köra denna underbara 3,2 liters hårt timmade sugmotor. |
|
|
Tror att du prismässigt har rätt. Lycka till med köpet :) Skickad dig även PM |
|
| Trevlig bil, men att den aldrig varvats över 3000rpm är sällan bra heller :) | |
|
Haha phoenix du behöver inte dra någon doktors examen i vilka skador som uppstår om man inte varvar ur en motor jag är helt övertygad om att det på dessa mil inte tagit någon skada av det. Dessutom har jag kör den ibland och fixat nya vändkanter på cylindrarna;) Men det måste vara bättre än 1350 mil på nord slingan tycker jag |
|
|
Har inte just den röda du refererar till varit till salu tidigare? Minns att det varit nån röd lågmilare ute nämligen i omgångar... Phoenix: Har du köpt nåt än? |
|
|
Absolut! Kul med en lågmilare :) Jag har precis idag köpt en med 3580 mil :) |
|
|
Peddan Jag tror du tänker på den som va ute för drygt 1,5 år sen i norra delen av vårat avlånga land. Har för mig att den rullat knappt 1200mil. Spännade phoenix berätta mer vad blev det för trevlig bil? Mike |
|
|
Z4M Coupé -07 Svensksåld Sapphiresvart Svart skinn/Kolfiberstruktur |
|
|
Härligt grattis. Va det ordning och reda på allt? Helt original eller med några spännande options! |
|
|
Japp, komplett historik. Helt original sånär som andra pedaler och iPod istället för CD-växlare |
|
|
Pris vink på blocket!!! Länk |
|
| Är den röda tråden startades om till salu nånstans? | |
|
Nej den är ej tillsalu bekant till mig som äger den men jag jobbar på att ta över den😆 Mvh Mike |
|
|
För dyra! Extremt lite bil för pengarna. Går ju inte ens att fälla taket;) EB |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Nu yrar du i nattmösan Pula, en roadster är en cab. ;) |
| Pula: Kolla priserna i Tyskland, det är på väg hit med :) | |
|
Glöm mitt inlägg, var ju nästan i Modolasse-klass;) Inte skriva dåliga saker, inte skriva dåliga saker, inte skriva dåliga saker.......... Kan ändå tycka att det är väl lite bil för nästan 350k. EB |
|
|
Visst ,350 lappar är mycket pengar, men bilen är så gott som ny och bilen har säkert ny kostat minst 500 000:- !. Lite bil för pengarna, njaaee .... de e en sportbil ju :) |
|
|
500000 räcker inte min 06a kosta 590 när den va ny. Rätt köpare så kan det gå vägen men det tar nog en stund om inte stor Tysken kommer och hämtar den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.