|
Sida 8 av 8
|
|
|---|---|
Verdi |
Nu slutar vi hota varandra med "jag vet var du bor" och såna tramsiga saker innan nån blir ledsen i ögat på riktigt. Eftersom min svärfar är pensionerad sjukhuschef/chefsöverläkare och har hört honom sucka över odugliga läkare mer än en gång så kan jag konstatera att en läkarlegitimation inte direkt gör en person till nån slags ofelbar superhjälte. Så den illusionen kan vi släppa direkt om nu någon hade en sådan. Folk gör fel, och därför gör även läkare fel. För de är folk. :) |
|
Ta inte detta personligt för det är inte alls menad så, jag är ny på forumet och läste hela tråden i ett svep (har för lite att göra på jobbet just nu). Jag fattar inte varför du tycker folk "mobbar" dig, folk kom med kritik på din annons och förslag på hur du kunde förbättra den. De flesta skulle tacka, göra om annonsen och gå vidare. Jag kommer använda de tips som du fick framöver när jag skall sälja något. Men du verkar inte så mottaglig för konstruktiv kritik, och ännu värre verkar det om man kritiserar din bil! Din annons var inte så jävla dålig, men den var inte bra heller. Vill du få bättre betald än andra "någorlunda" likvärdiga bilar så måste din annonser vara bättre. En BMW 330d är INTE så speciell, det är en jävligt bra bil och allt, och din är väldigt bra utrustad, men så speciell är den inte. Vi som hänger på forum ser skillnad mot en "vanlig" E90, men majoriteten av folk gör inte det. Som sagt…du fick en massa konstruktiv kritik, du tog inte emot det och anklaga folk för mobbning, och sen ballar tråder ur lite. Bara mina personliga reflektioner efter att ha läst allt i ett svep :) |
|
| Tack och adjö Autopower ! | |
| Hur spårar ni användare om man bara ser sista delen av IP-numret? | |
|
Det gör man inte. Inte ens med komplett IP nummer kan någon annan än ISP (internetleverantör) identifiera en exakt person. Det krävs polisanmälan för det dessutom. Om någon däremot har bild på sitt regnummer så är det ju inte så svårt... ------- //Lövet |
|
| säljer du denna bilen också? Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.