|
|
|
|---|---|
|
Hej på er. Det skulle vara mycket hjälp för mig om nån med en E36 coupe, med orginalfjädrar bak, kunde mäta ut måttet från skärmkant till centrum på hjulet. Jag köpte nämligen Motornords sänksats 30/15 då jag monterat mina 225/40x18" och det blev väldigt lågt bak. Ser nerlastad ut. Köpte då Motornords bakfjädrar för orginal höjd och fick då en crosscountry på köpet om ni hajar. Så jag får väl åka till BMW och köpa dom där skitdyra fjädrarna som är till just min modell (1900:-/styck), Så det kan vara bra och veta om jag kommer gilla höjden. Jag är även intresserad av bilder på era bilar med diverse sänksatser. Tackar på förhand, Niclas | |
|
Bilen ska ju vara jämt sänkt .. dt är huvudsaken.. förstår mig inte på dem som har bmw som kör med baken upp i vädret på bilarna.. usch. mvh aleks |
|
Mangemannen |
Min är sänkt fram och bak lika mycket. Men höjde den bak för det är mycket snyggare med en bil som lutar framåt enligt min mening. // Magnus |
Crusty |
har du skaffat Hijackers??? Coolt! Gillar bilar som är sänkta mycket framtill o inget bak! Dt e jäkligt mycket 80-tal men ändå! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.