|
|
|
|---|---|
sebbe_bmw |
Ha.. Idag kommer man glidandes med X5:an på en vanlig landsväg sen efter en kurva så står det en hel flock med människor.. Jag stannar och ser att det ligger en Volvo V70N XC i diket! (lågt dike, äng) Jag stiger ur och frågar om ngn är skadad... Dom blir lite röda i anskitet och säger.. Vi ville bara testa fyrhjulsdriften! Dom hade kört ner där bara för att testa men har man Volvo så kommer man ju inte så långt.. Så jag frågar om min X5 får jobba lite men dom tror inte den skulle klara dra upp Volvon ur diket pga den låg nästan på hjulaxlarna.. Men tillslut kör jag ut på åkern eller vad man skall kalla det och kopplar dit bogserlinan.. Sen bara stampa till på den högra pedalen och V8:an vrålar till, alla fyra 275 däcken greppar tag i det fuktiga gräset och vipps så står det en Volvo två meter i från hålorna den grävt! Så folket tackade sen gav jag mig av hemmåt med glada läppar och en stark X5 som inte gör bort sig! Sebbe |
|
Det är väl det som kallas BMW POWER va? =) roadZter |
|
|
Härligt! BMW-power! :) Mvh, /Jonas |
|
|
Så ska det se ut! =) /Manray/ |
|
|
Yeah ! that´s the spirit ! ____________________________________________ Länk |
|
sebbe_bmw |
Jo.. Det är BMWPOWER det! Har vart glad hela eftermiddagen! DanneZ: Du kanske känner till vägen mellan A-sås och Borås.. R180.. Vid Hjälmareds Golfbana utspelade sig denna händelse! Sebbe |
|
men fan volvo hur bra är dom mot BMW det är ju som natt och dag Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M när ska bmw sparka ner audi från tronen och ta över superstage då |
|
|
sebbe_bmw: Jo, den lilla slingriga vägen har jag åkt några gånger - både i Z3'an och V8'an... =) roadZter |
|
Nordis |
Visst är det härligt!Nog dags att åka och provköra! Provade farsans toyota hilux en gång men jag kom hem utan hjälp... men X5 är så Hjäv... måktig! M Nordis |
sebbe_bmw |
Rekomenderar en provkörning! Sebbe |
Tigerr |
sebbe_bmw: BMW X5 4.4.. Skogens konung! ;) Har du ngn bild du kan mejla över? Tycker att den bilen är så otroligt vacker.. Tigerr |
| Fanimej! Det finns BMW-galna häromkring ändå! Kul pojkar! Det kommer bli många banträffar i sommar. Vi har startat upp seriöst värre några motorintresserade här i stan (Borås). Vore kul med lite fler BMW än bara min då... | |
|
Hehe!! =) bmw power!! men ja tror våran cheva gör jobbet bättre ;) |
|
Tigerr |
Sebbe, jag tycker att du får ta en titt här snart och svara! :) Tigerr |
sebbe_bmw |
Tigerr: Om du tittar i BMWBörsen så finns det en -00:a X5 4.4 där.. Min är ser ut som den extriört, det är bara lite i utrustningen som skiljer den bilen och min Sebbe |
|
Jag ryckte loss polarens toksänkta Mitsubuskchi (hur det nu stavvas hehe) från en snövall förra veckan. Med betoning på ryckte... Men det ska nog som sagt till En X5 för bäst effekt =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.