|
|
|
|---|---|
|
Hej på er! Det är såhär att jag plötsligt sprang på min drömbil. Fick ett grymt erbjudande på inbyte och jag ser inte riktigt hur jag kan låta bli att ta det. Den är ganska välutrustad VIN long WBAFW71080C895877 Type code FW71 Type 535D (EUR) Dev. series F10 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N57S Cubical capacity 3.00 Power 220 Transmision HECK Gearbox AUT Colour SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A90) Upholstery LEDER DAKOTA/ZIMTBRAUN (LCEZ) Prod. date 2010-11-27 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 2ND M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 351 M/16",MT 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 258 RUNFLAT TYRES 3AG BACKUP CAMERA 302 ALARM SYSTEM 316 AUTOMATIC TAILGATE OPERATION 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 322 COMFORT ACCESS SYSTEM 337 M SPORT PACKAGE 4B9 INT.TRIM FINISHERS ALUM.HIGH FINISH 4UR AMBIENT LIGHT 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 5DF ACTIVE CRUISE CTRL+STOP&GO FUNCT. 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 536 AUXILIARY HEATING 6S4 LANGUAGE VERSION SWEDISH 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 698 AREA-CODE 2 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SM VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE 8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS 8TG ANTI-THEFT SYSTEM 8TL DAYTIME LIGHTS FRONT AND REAR AKTIV 8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B 8V2 STICKER NCAP NIED/DEAN/SCHWED 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 877 DELETION CROSS-OVER OPERATION 885 SWEDISH / ON-BOARD DOCUMENTATION 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION Den har det viktigaste jag vill ha, och att hitta allt på samma gång känns kul. Annars är det alltid så att nåt saknas. Däremot så verkar det inte finnas blåtandsstreaming på den och inget hände när jag tryckte på telefonknappen framför iDrive reglaget. Så jag gissar att blåtand saknas helt. Är det nåt mer som saknas som jag inte insett att jag behöver? Det fanns ingen möjlighet till provkörning, men det måste givetvis ske innan köp. Har i princip bestämt mig, men jag vill gärna ha tips på hur jag kan kolla viktiga och modellrelaterade fel. Bromsskivor har jag läst mig till, men så mycket mer vet jag inte. Kan jag kolla lite smidigt att motorn går upp i temp tex? Den har gått 14000, är det nåt jag kan förvänta mig dyker upp snart? | |
|
Länk Om du köper en av de första årsmodellerna så bör du nog ha med i beräkningen, och kalkylera för, en del problem och kostnader, där en del verkar dyka upp vid just 14 000 mil och däromkring. Har du med detta i din egen plan och att du har ekonomiskt utrymme i kalkylen så är det bara att gratulera till en underbar bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.