|
|
|
|---|---|
| Tjena! Helt ny här på forumet och behöver lite hjälp. Finns ju inget aux uttag till min modell, har kollat lite videos på när folk tar isär allt med speciella verktyg osv, verkar vara lite jobb, är de så man får göra elr hur går man tillväga? Å måste jag ta isär på samma sätt om jag ska sätta i en baslåda i bilen elr hur gör jag då? Inte så kunnig om sådant så jätte tacksam för svar! | |
|
Det ser nog svårare ut än vad det i själva verket är. Du har bara bort själva listen runt om stereon, ser sitter den bara fast med 2 skruvar där bakom. Själva listen sitter bara fast med clips eller vad man ska kalla det så den bänder man bara ut med ett det som du kallar speciellt verktyg ifrån filmen. Egentligen är det inte så speciellt. Det är bara de att den är platt och bred för att undvika att man knäcker någonting som de kan göra med en vanlig skruvmejsel tex.. |
|
|
Jag tror att Haas har missuppfattat frågan lite. Vad jag förstår så undrar du Walter om det är möjligt att få ut RCA utgång från original stereo så att du kan koppla den till ett slutsteg med basslåda? Förstår jag rätt? Det finns ett inlägg just om detta problem i "gör det själv" där någon förklarar steg för steg hur man fixar RCA utgång på en äldre stereo just till E46. Men om du är ovan att hålla i en lödaparat så finns det andra sätt att koppla slutsteg. Det finns en grej, RCA concertor, den kopplar du bara till vilket högtalare som helst i bilen (helst bak som är närmast bagaget där bass ska stå) som omvandlar det till RCA som du kopplar till slutsteget Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.