|
|
|
|---|---|
|
Tänkte mig Imolaröd. Vad tror ni om det? Bilen levereras med perfomance package:-) | |
|
Tycker jag absolut! Tillsammans med svart högglans, njurar och lister. Bra val! |
|
| Fantastiskt! Alt Java Green :) | |
| Det borde dessutom vara den första imolaröda f80 i Sverige, eller? | |
| Tycker att det finns roligare röda än Imola, kika här Länk | |
| Nej inte solidröd även om det är "Imola", helt i klass med vanlig "silver" eller "svart":(. Om du ändå skall ha Individual varför inte vara lite mer originell? Burgundyrot? Siennarot? Avusblau? Delphin? Macaoblau? Technoviolett? | |
| Imola är galet snyggt och borde ingå i standardpaletten. | |
|
Imola är riktigt snygg! annars denna Länk |
|
|
Hade jag kört individual så hade jag kört någon av dessa: Nardo vs. Telesto Länk Imola är snygg men lite för klassisk för min smak, tycker att Ferrari red har en finare nyans och mer unik känsla. Samtidigt så ångrar jag lite att jag frågade andra när jag skulle bestämma färg, det bidrog bara till mer beslutsångest. Kör på den färg som känns rätt helt enkelt. |
|
| Finns en Imolaröd F83 i Sverige, tycker det passar sådär... Hade en Melbourne röd F30 och visst den är skitsnyggt men det finns bättre färger än så om man ändå skall betala extra för Individual. | |
| Just därför det skall vara Imolaröd, klassisk färg från min barndom | |
zcooter |
Då har mugello rot utgått :-( Eller den hittar man i andra listor än länken visar |
| Ja f83an har jag sett. Den är riktigt snygg. Men jag känner inte till någon f80. Det är ju kul om man beställer en egen färg att det inte kryllar av dem. | |
| Nardo eller telesto, så undrar man ju bara om den är grundmålad! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.