|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
| Tretretti: LOL :) | |
| Välmående medelålders man: touche:) | |
|
Yepp! My Bimmer is my mistress |
|
|
självklart!!!!!det är precis som petre säger det finns inget annat att göra....Och det är en mycket bra sida. GERMANS HAVE MORE FUN |
|
|
Nä nä och jag sparkar alla som gör det!!!! En liten stund hemma bara innan jag dammsuger och läser saga för barnen..... Sedan brukar jag diska tvätta stryka bädda innan det är dags för sängen. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Uppdaterar denna tråd då en ny lagts upp med samma ämne. MVH Hasso Länk |
|
Erkänner att jag inte kan hålla mig från forumet på arbetstid... finns det något 'BMWPower-plåster' som lindrar abstinensen? Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Skyldig sitter mest och chattar hela dagarna på jobbet. Vad skulle vi göra om inte Bmw power nu inte fanns? |
|
|
Om inte BMWpower inte fanns skulle jag sitta och surfa på den på jobbet. Som nu texempel. ;-) Trevlig helg å allesammans! 330 My Bimmer is my mistress |
|
|
>>´Tretretti Men du surfar väl en hel del på dina hemsidor oxå :)) //Marin |
|
|
självklart surfar man på bmwpower.nu på jobbet... vad har du jobbet till annars???????? GERMANS HAVE MORE FUN |
|
| På mitt kneg finns inga datorer /knegare | |
|
Det har ju hänt mer än en gång... Lite känsla att man måste kolla om det har kommit in nåt nytt. === /MP |
|
|
Fan va surt! På Onsdag ska jag byta jobb internt, inget mera surfande på arbetstid :( //Ticco www.ticco.com |
|
| Ska med byta jobb, fast nästa vecka. Sitter ju fortfarande vid dumburken men man får väl ta det lite lungt i början iaf :) | |
|
Hej Hasso! Jag lade ut en tråd ang.om detta ämnet, fast jag är inne mest hela dagarna så missade jag denna tråden. Tråkigt,får spana lite bättre nästa gång:-)))) |
|
| Hm ja det blir ju en del surfande när man är på jobbet kul o spana runt lite!! | |
| Jag e arbetslös hehe men e ine på bmw power på morgorna o nätterna :) | |
|
....och tråden är bara två år gammal.....:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| ajemän kollar alltid på jobbet! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.