|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
ja gör det oxå.... bengan Länk |
|
|
Ja, dessvärre måste man sälla sig till skaran av erkännande syndare.. JAG GÖR DET! :( Vill inte, men jag gör det ändå.. Jag trodde att jag hade hög arbetsmoral.. |
|
|
Jag kan ha ett renare samvete eftersom jag fortfarande pluggar... Men BMW och BMWPower i synnerhet har lätt förlängt mina studier från 4 till 5 år... :) /Jonas |
|
|
OK killar jag MÅSTE MÅSTE bli färdig med en grej innan 5 nu så kan alla ge fan i att skriva något i forumet alternativt släcka ner bmwpower.nu så vore jag tacksam. Vi hörs ikväll ;) |
|
Crusty |
acey: Svikare! ;-) |
|
Jobbet - visst :), hemma sällan :( , vilket leder till abstinens måndagar.... ------------------ Always Diesel |
|
|
acey: Vi är många som har saker att göra så man slipper jobba i helgen, men visst kan vi väl avvara några minuter av vår fritid för att få sitta och uggla på forumet på arbetstid? :) |
|
|
Klart man surfar från jobbet |
|
| Oj oj oj dom timmar av arbetsdagen man spenderar på BMW Power är nog fler än vad chefen skulle gilla.... men det är ju beroende framkallande. Idag har jag vart lite knäckt då vi har haft dataproblem fram till nu och den fasta linan inte ville nå längre än till intranätet. | |
|
Nu är det färdigsurfat för den här veckan. :) Trevlig helg! //Marin |
|
| inne varje dag :) både på jobbet och hemma! | |
| Kan tyvärr inte surfa på jobbet längre efter dom stängt ner internet. Va folk som inte kunde låta bli att ladda hem saker trots flera tillsägelser, vilket resulterade i några fina krascher orsakade av virus. Men innan de så va jag nog inne och kollade minst varje timme om det kommit upp nåt nytt. | |
|
Fan att man inte har ett jobb, men i skolan så går det åt mkt tid här. inte mer än rätt.. läraren har som tur är, också bmw !!=) Länk Geee mig hardtop !! |
|
| tja skulle man omsätta tiden man spenderar här under dagarna i pengar och sedan dra av det från lönen...så skulle det inte bli mycket över =) | |
|
Samma här det är det första man gör vid datorn när man e´på jobbet. BMW FOREVER |
|
Deliq |
Har ju ingen internet-dator hemma så vad annars göra ? Händer ju ibland att "rasterna" drar ut på tiden :) M V H // Deliq ______________________________ Nu med bilder: Länk Länk *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
|
Nej inte på jobbet. Är konsult och måste vara duktig. resulterar bara i att jag lägger nätterna på forumet i stället. Vill passa på och tacka initiativtagarna till BMW Power för detta livsnödvändiga forum. Beroendeframkallande till max... Freude am fahren |
|
|
självklart så gör man väl det.. finns alltid tid för Bmwpower! ---------------------------- King of the road |
|
| Pluggar på LTH, deras datorer och jag besöker ofta sidan tillsammans =) | |
|
Det händer varje dag att jag jobbar lite i pauserna från BMWP-surfandet... =D My Bimmer is my mistress |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.