|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Skyldig :) MrMonzen |
|
|
Även jag erkänner mig skyldig, förstår inte hur man fick dagarna att gå på jobbet innan internet fanns. Mvh Jens |
|
|
Ja med. Skulle dö om nätet försvann på jobbet :) //Ticco www.ticco.com |
|
| Jag sitter inte och surfar på BMW power under min arbetstid! Är kanske den enda verkar de som... | |
|
Vikken dum fråga!!...(= Klart att man kollar läget här på power, (så fort chefen vänder ryggen till)...(= bmw-4-me |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Aldrig:)) MVH Hasso |
|
me too =) ---------------------------- Finns på icq: 60288954 |
|
packe325 |
Jag sitter varje rast och kollar runt på denna sida !!! |
|
Jag också! |
|
|
Anders S. och Malte K. Jag har oxå jobbat på Ericsson tidigare. :D Hasso_vic Man kan nästan undra om vad dom betalar dig för.:D Du kan iaf. inte jobba på ackord.....då skuklle du inte har råd med ett glas vatten. höhöhö //Marin |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Marin:Och du har väl inte stämplat in heller förstår jag :))välkommen hem:) Hittade din personliga reg skylt i Örebro så den kan du inte få. Enda trösten är att det var en mörkgrön BMW E38 som hade "MARIN" på skylten (marin o fritid båtjunkmm) MVH Hasso |
|
Ja med för jag har inte Internet hemma!!! |
|
| Skyldig | |
| Välkomna till jobbet, pojkar! :) | |
|
Givet ! Nisse |
|
| Usch så förfärligt att ni sitter på jobbet och surfar!! Jag blir helt bestört... ve detta moraliska förfall! ;) | |
Peter |
everyday! :) |
|
Ooops... guilty.... ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
Crusty |
Jag visste det! Det finns fler likasinnade som mig! |
| Lätt att jag gör det ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.