|
|
|
|---|---|
|
Länk såg ju fin ut annars men extremt snik för en 335 | |
|
Mindre utrustning = mindre vikt :) Manuell AC är ju inte så kul, annars har den det absolut nödvändigaste (sportstolar, xenon) tycker jag. Kul att han har dolt regnumret på alla bilder utom en :) |
|
|
Perfekt bil för den som vill fokusera på körupplevelsen och inte sitta hemma och sitta och skryta på forum om sin utrustningslista. ------- //Lövet |
|
| E90 är för mycket bruksbil för att man ska stå ut med manuellt ac-reglage. Hade det på min och hatade det. | |
|
Just manuell AC är väl det som skaver mest. Inte skitkul. Övrig brist på utrustning tror jag man kan leva med plus att mycket går att eftermontera om man är på det humöret. ------- //Lövet |
|
| Jo ja såg de med lite kul att han missat de på sista bilden. Jo just manuell ac känns väl ganska 80 tal hehe. Annars duger den väl 335 köper man väl mest för motorn iallafall | |
| Men farthållare hur är det med det ingår det med multiratt??? | |
|
Rätt trist bil det där. Den saknar farthållare. Den sitter inte i ratten på äldre BMW utan på en spak under blinkersen. Mycket bättre tycker jag som HATAR rattfarthållaren. Har hänt säkert en miljard gånger att jag istället för att släppa farten med knappen har lagt på luren när jag talat med någon i telefon för att jag har tagit fel knappjävel. Men nej, denna 335i har ingen farthållare. |
|
| Ja det var en udda utrustad bil. Xenon,elstolar med minne,regnsensor,sportstolar o sedan manuell ac? Fanns det inga paket till dessa bilar? Typ comfort paket etc? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.