|
Sida 7 av 7
|
|
|---|---|
| Nej 320i har inte likadan kylare som M3... M3 har ett "A mått" om 550mm. 320i har olika "A mått" beroende på om bilen är automat, har eller har inte AC osv. Sen kan det vara som så att man kan få dit en kylare med ett A mått om 550mm (sitter/satt i bilar med automat) i en 320i som har ett A mått om 440mm (bilar utan AC med manuell låda?), men frågan är hur bra/dåligt slangarna passar då? Att något är möjligt att montera betyder inte att det passar "bolt-on", det var det jag fick "erfara" med den där 325TDS kylaren. Jag har även för mig att det skiljer på tjockleken, där M3 kylaren är 2mm tjockare. | |
| Stämmer! Undrar vad jag kollade på för del egentligen. ;) | |
| Fick hem lite delar idag. Två kupefilter var utbytta till Stark. Jag behöver dem inte just nu (brukar plocka med sånt som ändå går åt) så får väl se om de byter ut dem utan att tjata. Det var exakt samma sak på förra orden. Några filter byttes ut till stark trots att orderbekräftelsen visade rätt produkt. De skickade nya grejer. | |
| Fick tillbaka pengarna för Stark-filtren idag. Det var samma sak förra gången. Det ligger nu tre st i garaget... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.