|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är intresserad av denna X5a, tycker den ser bra ut och vill ha den aktiva styrningen. Någon som kan ge lite info om den ? Tack på förhand. Länk | |
|
Importerad enbart för att säljas. Brukar inte vara de finaste bilarna. ------- //Lövet |
|
|
Håller med Lövet. Du hittar säkert mkt "bättre" ex. E70 springer nog inte i väg nu heller när många hellre vill ha F15. På den här blir dessutom försäkringskostnaden rätt hög skulle jag tro. /Anders |
|
|
Tack för svar. Har du något tips på hur jag kan se om det är en "fin" bil eller inte? Miltalen och service är kollad med BMW |
|
|
Kollad med BMW av dig eller av dom? Mvh // Gustav Busch – Länk till bilblogg |
|
|
Lita inte på någon simpel nyckelavläsning ------- //Lövet |
|
|
Jag ringde BMW och dom kolla med win-numret, de hade alla avläsningar även i Tyskland. Är det något mer jag bör kolla? Denna jämför jag mot och är också intresserad av: Länk |
|
| Någon som kan ge mig lite input ? | |
|
Hej Igen! Bilen lämnades till BMW för kontroll, Och de sa att allt såg bra ut och den var i fint skick. Jag hade den själv i två dagar och lämnade den till BMW för kontroll. Som det ser ut nu har jag reserverat den till lördag. Finns det likande carfax man kan kolla i tyskland? |
|
|
Nej det finns inget sådant tyvärr. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.