|
|
|
|---|---|
|
Tjenamoss! Tänkte att jag skulle sänka min bemewe 520i som är rätt höga i sig med sänkningsfjädrar så fort jag har hört mig lite för hur lågt. Var inne på 35/35, utan något kjolpaket som det är i nuläget, Men lite tveksam om det är lite förlite. Vill inte heller behöva tänka extremt mycket på vilket förhinder man kan passera. Ni med lite erfarenhet, vad säger ni ? (= 520i e39-02 Cheers! | |
|
Min gamla 520. Sänkt 35 fram 20 bak. Bilar har en förmåga att se höga ut framtill, och det vill man ju inte.Länk BMW CS #5206 |
|
| om du inte vill ha bilen allt för låg utan lite lagom så kör 35. om de skulle va intressant me 35 så har ja nya fjädrar å dämpare liggande för en billig peng som är till sedan | |
|
Väldigt vänligt utav dig johan, sån jäkla otajming bara att jag för någon timme sedan smackade hem mig ett par fjädrar :) |
|
| Okok så är de ibland tog du me dämpare för har du original bil idag bör du byta dämpare oxå | |
|
Sitter orginal på, hur kommer det sig att jag bör byta dämparna också? |
|
|
Sänkfjädrarna gör att dämparnas arbetsområde blir på fel ställe och dessutom är originaldämparna inte dimensionerade för de hårdare fjädrarna = de kommer att slitas ut väldigt fort, särskilt om de redan är "gamla"! Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Original är längre än sportstötdämpare så de blir dumt original är inte lämpade för sportfjädrar har testat på en bil å dom dämparna gick sönder ganska fort efter sen å lite surt va de å plocka ner allt igen ä. Är det en sedan du har skulle ja rekommendera detta för det är en del jobb i bak å inte kul å få riva ner igen. Skulle de va intressant me dämpare så har ja nya liggande oxå väldigt billigt | |
|
alright alright, utan tvekan att det blir att inhandla nya dämpare, vore väldigt dumt att inte göra. Vänligt utav er med lite informations delning! Har du både fram och bak Johan? |
|
| Japp ta min mail så kan du höra av dej om det är intressant johan_MI16@hotmail.com fram åbak helt nya | |
| såg nu att de blev två stora bokstäver i mail adressen de ska va små | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.