|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Hämtade idag ut min nya Bmw f25 2016 :) Allting verkade hur bra som helst tills regnet kom! Blev direkt imma på framlyktorna :( Säljaren försökte förklara detta med att det kan vara kvar fukt från rekonden men jag har svårt att tro att det kan/ska kunna komma in fukt av en rekond? Det som jag uppfattar som extra konstigt är att det gäller båda lyktorna :/ Någon som varit med om detta? /Thomas | |
|
Ja på min F11 som hämtades ut från rumstemperatur ut i kylan i februari för två år sedan Försvann snabbt och blir ny vid rejäl högtryckstvättning och sen ut i kylan |
|
| Har på min F10 sett imma ett fåtal gånger, har försvunnit efter en liten stund. Verkstaden sa att så länge det var imma så var det normalt men om det började rinna så var det onormalt och skulle åtgärdas. | |
|
Tack för lugnande svar! Får väl avakta och se vad som händer då! Mvh Thomas |
|
|
Vi fick vår andra X3 för ett år sen. Båda har haft kondens i strålkastarglasens kant i vissa lägen. Nu kommer vårsolen, försök parkera mot solskenet så torkar det fort. Gäller oftast för helt nya bilar, en volvosäljare som fått liknande klagomål på en nya bil påstod att bara lite damm kommer i strålkastarhuset så lägger sig kondensen på botten där den binds av dammet! Om det nu är sant kanske problemet är tillverkaroberoende, fö är det nog samma gäng av underleverantörer til många billtillverkare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.