|
|
|
|---|---|
|
Tjena Försöker speca ihop en förmånsbil(8bas) Vad tycker folk om färgerna som inte kostar extra ? solid svart? inte sett någon annat än svart metallic. Solid svart låter inte kul. åsikt ? vit ? åsikt, känns som kräver M-sport för se cool ut.? Lutar åt Melbourne röd kostar, drömmen hade varit estoril blå men för dyrt med msport och om X-drive så inget M-sport chassi vilket är udda lösning. Tappar vits med m-sport om inte bättre väghållning. | |
|
Solid svart är känsligt något förj****. Bilen ser skitig ut lagom till bilen torkat efter tvätten. Undvik färgen om du kan. ------- //Lövet |
|
|
Röd solid är väl inte så dum, men den kanske inte finns till F31:an. Återstår väl i så fall vit solid. |
|
|
bara svart solid o vit som inte kostar extra om jag fattat rätt Låter som solid svart struket. Tack för tipset. vit också osmidigt i flugsäsongen Får antingen pruta eller plocka bort något annat.... inte lätt här i livet. |
|
|
Tror de tar 3000kr för den vita numera, ingår om man tar M-Sport har jag för mig. Steget tlll Melboourne som du gillar är väl bara 5kkr om man utgår från vitt. |
|
|
så var det jag, men har specat för dyr bil så gäller bestämma sig för vad ta bort. automat+xdrive vill man ha ett lounge paket är coolt. och lite smått. |
|
|
Vad är det för spec? 8pbb borde ju räcka gott till F31 med de rabatter som ges nu. ------- //Lövet |
|
Jamtime |
Kollade precis och som sagt, inte mycket solitt att välja bland.. Och 3 extra för vit.. Men svart skulle jag inte valt pga känsligheten. Behöver du verkligen X-drive? Coolt och överlägset i teorin, men i de flesta fall bara dödvikt och mer motstånd samt mer teknik som kan krångla.. Förlåt alla X-ägare.. :) Men, beror såklart på vart du bor och hur du kör. M-paketet ger mer än bara väghållning, dvs looks och schysst inredning. Estoril grym, om man vill synas ordentligt. Jag valde den något mer diskreta Alpinvit. |
| Estoril blå är den finaste färgen BMW åstadkommit. | |
|
Ja xdrive mest för lugna den bättre hälften men håller med varit nöjd med bakhjulsdrift på nuvarande e90 Msports men visst sladdar rejält i snön halkan men som en annan ser som nöje |
|
|
alternativen är touring automat 1 Msport estoril (utan x-drive om inte betala massa själv) 2 sport-paket, röd, 18" Mratt + lounge paket. Får hoppas på ännu mer rabatt. Dock saknar man dieselvärmare enormt. Finns på Audi A4.... |
|
| 1.👍🏼 | |
|
Hej just nu 320d xdrive aut. HK, rattvärme, 18" 415 fälg, m-ratt. Touring Melbourne röd. solskydd bak mekaniskt. Sugen på panorama taket men då ryker x-drive. M-sport estoril blå också svårt slaget. dock 2wd och inget Lounge paket. Dagens ilands problem Vad tycks? |
|
|
Rattvärme är guld värt...HK likaså, originalljudet suger verkligen... Tona rutorna ist. EB är en underbar färg, hade den på min förra. Sagolikt snygg. Välj om du vill ha blickar på dig :) M-sport gör också verkligen skillnad... |
|
|
Jag var själv inne på lounge paketet men valde bort det och tog xdrive+HK istället. Ångrar det inte då jag inte saknar panoraman, även om det är snyggt. Sen så tycker jag personligen att sportpaketet till F31 är helt okej till utseendet för att vara en icke m-sport. Här är min solid svarta med sportline Länk Färgen är rätt hemsk då precis allt syns på nära håll. Kommer nog välja en vit eller melbourne röd nästa gång. |
|
|
självklart är din svarta en cool bil men visst kräver säkert sin bilvård, torka torr vid tvätt osv för inte vita torkade ringar. Ja panoraman bör ligga långt ner. Får försöka pruta lite till eller få någon mer utr. typ auto avbländande innerb.spegel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.