|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Denna är det. |
|
|
re Granathen Helt rätt, läste för snabbt. Även om den jag länkade också finns kvar i Sverige. Jaja, nu blev det kanske OT |
|
| Den du länkade till Birka var jag och tittade på i Somras, även den är unik:) | |
|
OT igen. Den jag länkade har jag inte själv sett närmare. Vet bara det om den som skrivits på M5portal. Du får gärna skicka ett kort pm, här eller på M5portal. |
|
![]() 308 BMW M550i individual -21
Alfa Romeo Gt 3.2 -07 Audi A2 1.4tdi (90hk) -04 Volkswagen Transporter T6 -16 |
För att bringa klarhet om den av Stephan omtalade mugelloröda M5an så är den 1. beställd hösten 93 söder om München (av min far då boendes i München sedan 85) 2. levererad och tagen i trafik i april 94 i München 3. inregistrerad i Sverige 99 i samband med att min far flyttade hem till Sverige |
|
Igelkotten, din M5:a är underbar! ta väl hand om den:) Birka: du har Pm! |
|
|
Igelkotten: Riktigt fin M5:a! Inredningen lyfter verkligen bilen! Jag kollade länken till M5portalen och såg i tråden ett iofs gammalt, men ändå alltid aktuellt inlägg om möss. Jag hade för många år sedan en påhälsning i min 635:a och gjorde en desperat "utredning" om var dom hade kommit in. Den/dom hade kommit in via ventilationshålen till bagageutrymmet och från bagaget snirklat sig in i kupen. Så mitt tips är att försöka täppa till den. Väldigt OT, men inlägget blev en ryggmärgsreflex för mig. :-) vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Har ni sett denna? Länk Den är verkligen i toppskick! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.