|
|
|
|---|---|
|
Svensksåld mätarställning allt från 8000-12500mil Finns i nuläget inget nästan o välja på förutom dyra exemplar (överpriser) samt importer Någon som har köpt sålt några eller kan marknaden för denna modell ? | |
| Om du säger att de som finns ute är överprisade så har du väl koll på rätt prisbild? | |
|
Ja men är ingen expert direkt :) En second opinion kan man väl få eller är det förbjudet |
|
|
Misstolka mig rätt...;) Du ställer en fråga om prisbild samtidigt som du säger att de som finns ute är överprisade. Får inte ihop det, därav min kommentar ovan. |
|
|
kane@ +1 |
|
| Whatever jag öppna inte tråden för att missförstå utan för att få konkretare svar, tydligen finns där inga svar | |
|
Vänta tills våren kommer det kommer finnas större utbud. Jag köpte min i dec 2014 från Tyskland. 2012 års modell 2700 mil för 405 tkr. Typ allt i utrustningsväg |
|
|
Tror det blir en från Tyskland, lågmilare, en ägar bil och fullt utrustad & med full historik så ska man inte behöva få konstiga tankar ? En 2012 M3 E92 import hade varit något Undra vad en sådan ligger på här i Sverige inte lyckats hitta någon på blocket eller så är jag blind ;) |
|
|
@Malleru 405.000kr inkl väg och registrering ? Vad är kostar skatten på en import som din? Försäkring ? Hört att det kan bli lite mer eller det är bara på äldre import bilar ? |
|
|
405 för bilen. betalade sedan 25 tusen till en import firma som gjorde allt åt mig. Fick bilen levererad till mitt garage med lastbil. Dem skötte även all pappersarbete osv. Men om du gör det själv så blir det billigare skulle gissa på runt 10 tusen. skatten är på ca 3700 kr precis som en sv såld. Ingen skillnad där. I år kommer försäkringen ligga på ca 2500kr/mån hel. Notera att jag e endast 25 år.. |
|
| Skatten var billig iallafall kan jag tycka | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.