AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.553

Smakråd M3 E93

bo
18
borand
E93 M3 - 2012
Audi A6 Avant -2016
Jag tittar på ett antal olika M3 E93 och det vore kul och höra vad ni andra har för favoriter eller ge synpunkter på de nedan.

2012 - Mineralvit metallic, jag gillar just denna vita med ljust läder och svarta lister. verkar i stort sett fullutrustad.
Länk

2012 - Lemans Blå, låga mil. Jag är svag för Lemans Blå men gillar inte silverlisterna runt fönstren.
Länk

2008 - M.grå, lite mattgrå men ändå lyster i den på ngt sätt. Ser nästan ut som folierad?? Snyggt med svarta fönsterlister till. Eisenamann avgas. Förhållandevis låga mil för årsmodellen. Saknar ju uppgrade av i-Drive. Kanske man kan leva utan?
Länk

Svårt att veta om man skall avvakta till våren för större utbud. Vill gärna ha LeMans blå men den vita överst tycker jag såg riktigt snygg ut den kombinationen.

Vad hade ni valt?
Ma
339
Malleru
M3 e92 -12
Endast första länken fungerar.
Jag hade valt Mineralvit för jag har det på min m3 e92 men det är en smaksak..

Gammal eller ny Idrive kvittar. Jag använder idrive bara till musik och M drive inställnigar så vem bryr sig hur menyn ser ut. Men visst den nya Idriven ser modernare ut

Du behöver inte vänta till våren om du hittar den bilen du vill ha, jag köpte min i december.

bo
18
borand
E93 M3 - 2012
Audi A6 Avant -2016
Nu borde de andra funka

Länk

Länk
Den blåa alla dagar i veckan.
Du kommer att vilja foliera den vita efter ett tag och grå är ju grå;)

Köp den du fastnar för. Vad andra tycker spelar väl ingen roll.

Lycka till!

EB
2012 - Lemans Blå, låga mil.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.