|
|
|
|---|---|
Iwa.g |
Hej behöver all info jag kan få överväger ett M3 köp istället för M5 Hört det skall vara ett tryggare köp , mindre strul helt enkelt med dom ? Seriösa svar är jag tacksam för Cheers ! |
|
Seriöst är det som att välja mellan äpplen eller päron. 2 helt olika bilar. Vill du ha V10 eller nöjer du dig med V8;) Vilken vill du helst ha? Att tro att man kan välja den som kommer att gå sönder minst antal gånger tror iaf inte jag på. Var det någon som trodde att rymdfärjan Challenger skulle explodera efter starten? Typfelen har diskuterats på AP en massa gånger. Många skriver om kopplingen tex på M5, att det är dyrt. Vad kommer det att kosta M3 ägarna med kopplingsbyte på dkg,n? Allt hänger på vad de varit med om i livet efter fabriken. Vad tror du själv om att köpa en tysk import som gått 5k mil på Autobahn vs svenska sommarvägar ibland över fartgränserna, (för så blir det ju ibland;) Vilken bil du än väljer så är en buffert bra att ha. Tänk Volvo liten buffert och Ferrari stoooor buffert och allt däremellan. EB |
|
|
Länk Här finns svaren du söker... bläddra igenom och läs. |
|
|
Om länken inte fungerar. 1 www.google.se 2 Skriv i sökfältet: site:autopower.se bmw m3 e92 3 Läs |
|
|
Iva.g, om du går på en beg. prestandabil, finns nog inte så mycket trygghet. "Bra" historia mm. kanske höjer chansen för mindre strul. Räkna med att det kan kosta, hur bra du än försöker mappa upp bilens historia! em3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.