|
|
|
|---|---|
|
hej har fått en varnings lampa se länken får upp det när jag startar bilen lämnade in för felsökning i en bosch verkstad och fick fram felkod på en ställmotor i strålkastaren hö sida ställmotorn kostar 900kr på bmw mekonomen bytte ställmotorn och dom kunde ej ta bort felkoden så den ligger kvar och nu när jag startar då får jag fortfarande samma varning trots att ställmoton e bytt. va ska jag göra nu vill ej lämna på bmw för det svin dyrt snälla hjälp. Länk MVH bmw ägare :) | |
|
Hej, vet du exakta felkoden? Jag tänker att det är samma problem som när man startar bilen för många gånger så låser FRM ner den utgången i modulen. Det går att lösa med Tool32 som ingår i ett Inpa kit. Läs mer i denna tråden: Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Felkoden är9CBE MVH bmw ägare :) |
|
|
Ska försöka googla, men som jag förstår det så är det FRM som genererar felkoden och FRM låser ju ner anslutningen efter upprepade errors. F-Tar, om du ser denna tråd, vad tror du? Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Hej när jag öppnar länken det kommer upp bilder på en bmw och massa bilder på karossen o mätarhuset va ska jag kolla på exakt mvh MVH bmw ägare :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.