|
|
|
|---|---|
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Hej, Varje gång som tempen ute är under X antal grader (5?) så startar bilen automatiskt bakrutevärmaren. Jag är inte speciellt förtjust i detta, jag vill gärna aktivera denna själv och lite trist att behöva trycka bort knappen varenda gång. Detta borde ju gå att prgrammera bort, är det någon som vet var i menyerna jag hittar det? Tänkte använda mig av P.A Soft BMW Scanner och/eller INPA. Så tips på detta är ni snälla. /Anders |
|
Hej Det går att göra med Progman, jag har gjort det. Finns färdiga kit att köpa med kabel och cd-skiva med programvara. Mvh |
|
|
Anders har inte sett denna tråd! Ska prova på min bil, kanske hinner ikväll. Progman kan du för övrigt köra med Inpa kabeln du har. Gäller bara att få fatt i mjukvaran, Men det går garanterat med NCS-expert men det gäller bara veta vad funktionen kallas... Mvh Ola Min bil: Länk |
|
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Schysst grabbar, Avvaktar test från dig då först Ola, se vad du kommer fram till. A. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.