|
Sida 85 av 173
|
|
|---|---|
| Ja f20 är redan lyft, men du kanske menar f22. | |
Verdi |
Såklart. Jag kommer inte riktigt överens med cyklerna på 2- och 4-serien. Det är ju i stort sett samma bil som motsvarande 1- och 3-serie. Samma med X4. Det är ju en gammal X3 med nya kläder... |
|
Verdi: Det kommer en till facelift till 1-serien i sommar enligt min säljare, fick info före jul. Gamla X1 fick också 2 facelift. |
|
|
Dm3: Nej jag menar 1-serien. Förmodligen bara nya framlysen med samma design som F30 lci. |
|
| Nya lysen igen? Glöm det, du eller din säljare pratar i nattmössan. | |
| F3x kan komma få sitt tredje bakljus till sommaren så varför inte. | |
Verdi |
Clubsports säljare vet att han får sälja en ny M135/140 så fort det kommer nåt nytt... ;-) |
|
Weiman: Då är det väl snarare BMW Sverige som snackar i nattmössan då eller så vill du bara ínte att din 116 ska kännas ännu äldre... Det kommer en facelift till exakt vad den innehåller vet jag ej men en facelift till blir det. |
|
|
Verdi: Kan bli rätt svårt att sälja på mig en ny M135... |
|
Verdi |
/140... |
|
Frågan har säkert varit uppe tidigare, men har inte hittat något svar.. :) 1. Är det någon som ver hur många M2 som producerats hittills? 2. Hur många som finns i Sverige? /Mathias |
|
| Om Car.info stämmer (brukar avgör det borde vara fler) är det 87 dct och 40 manuella, dvs totalt 127 bilar. | |
| I Sverige alltså. | |
| Bådar gott inför begagnatmarknaden. En manuell M2 hade suttit fint om ett par år :) | |
| Enligt samma sida ska det då finnas 115st 1M. Intressant att se hur många M2 den visar i slutet av produktionen. Borde trilla in ett gäng nu till våren | |
|
Man kan räkna på lite olika sätt.. Jag har tidigare alltid köpt begagnade prestandabilar för att låta någon annan "ta den initiala smällen". Men M2 känns som en relativt bra affär ny. Du får en vettigt utrustad för ca 500'. Fri service och billig försäkring i 3 år kan vara värt närmare 50'. Då kostar den bara 450' (räknar jag). Om man köper den efter 3 år, vad kostar den då? Kommer det att löna sig? Och då missar man nöjet av en ny bil och vet heller inte vilket liv den levt före dig... |
|
|
Aerobat. Tänker precis som dig, helt rätt Var någon som undrade om mitt stenskottsskydd/toning. Vart nöjd så om nån vill ha kontakten skicka powerpost |
|
| @M2 -17: fick inte powerpost att funka? Jag är inte PowerUser. Kan du skicka till mig? | |
| Vad tror ni och man om tilldelning till Sverige 2017? Framförallt MY17 dvs. fram till juli. | |
Verdi |
Äger BMW Sverige verkligen så många M2 som car.info vill göra gällande? Hela 23 stycken på samma punkt i Sollentuna. Är det demobilar? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.