|
Sida 60 av 173
|
|
|---|---|
| Den svarta manuella låg på blocket ett tag för 540 begärt. Redan då var det minst 50 över nettopriset... | |
|
Är den som står på Novation manuell? Då är det inte säljarens. Den är ju dct. Såvitt jag förstått kommer den (dct:n) att säljas, men först om ett tag. |
|
| Om leveranstiderna håller i sig, hur ska BMW få tid / utrymme att bygga en "specialversion" (CSL / GTS?) av M2:an? Det verkar ju som att tester pågår med S55 motorn. S55 + kw-chassi + stolar + halvbur från GTS = Mumma! | |
|
Dm3: Den på Novation är manuell. Minns jag rätt så var det en kille i Uppsala som hade den, la den på minnet då den var manuell. |
|
| Intressant. Då har de en till. På träffarna i somras, som tex ulva var det bara jag som hade manuell. Men nu när fler kundbilar kommit ut (och inte mest demo som i somras) är det betydligt fler manuella. | |
| Det är en relevant fråga acey. | |
| Apropå skorpionens fråga om M2 ägare är missnöjda och säljer? Inte mer än 1M var då den var relativt ny. Då var det så många ute på blocket att det skapades en tråd (som fortfarande lever) i frågan... | |
| Ett inlägg till... såg att priset höjts om än måttligt till 511500kr. | |
Verdi |
En svart M2 till salu på Novation nu. Hyfsat pris och har bara gått 354 mil. |
| Ja Verdi, den svarta som precis kommit ut på Novation är en kundbil som levererades för bara ca 2 månader sedan. Inte momssmittad heller. Borde säljas hyfsat snabbt. | |
| Taklucka!? | |
|
Den senaste höjningen beror på att alla svenska bilar får larm som standard höjningen är 2000 kr. Bra deal! Nu har det släppt man kan räkna med 6 mån och det kan gå snabbare. Min ÅF har ett återbud kvar så tar man den så får man leverans i april. |
|
| Clubsport: Det var det jag räknade med här tidigare i tråden. Leveranstiderna som var skulle aldrig funka i längden. | |
| Se där. Då var den svarta på Novation såld. Så visst gick den hyfsat snabbt 😉 | |
|
acey: Ja, det är ju förödande i längden. Folk som inte är BMW entusiaster hittar ju andra märken att köpa istället. Ett halvår kan jag stå ut med att vänta och det blir garanterat kortare än så längre fram. |
|
Verdi |
Vad V-ås säger skiljer sig enormt mot vad min säljare säger. Ska bli intressant att se vad sanningen är. |
| @Verdi Vad säger de då? Har missat om du skrivit det högre upp. | |
Pelsen |
Någon här har nämnt att det finns en duktig säljare på Bmw någonstans i Västerås trakten. Någon som kan hjälpa mig med vilken anläggning han arbetar? Fick för övrigt besked om M2 leverans, 18 mån...man kan lugnt säga att meningarna går isär! |
Verdi |
Stubbet, Att han inte vet nåt och inte kan säga nåt. Pelsen, Fredrik H på M-bilar är jäkligt bra. |
Pelsen |
Verdi, stort tack! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.