|
Sida 5 av 173
|
|
|---|---|
|
@Dm3 Jag har beställt LBB. Och jag längtar.. Stubb |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Länk :D |
| Står fel i artikeln ang M4:an. Tiden är för DCT på den med. | |
| Det är mycket imponerande siffror. Ska bli riktigt kul att testa M2. Enligt uppgift kan man inte testa förrän den 16 april... | |
|
Bara 1,5 månad kvar :) Lite jobbigt nu när det närmar sig våren, men ska bli skönt att ha rena och fina vägar när bilen kommer. |
|
|
|
|
| Den verkar onekligen gå väldigt bra. Och låter gött också. | |
| Någon som vet när Stockholms handlarna får in en bil så man kan titta på den i verkligheten? | |
| Även om den officiella premiären är den 16 april har väl de flesta handlare fått sina demo nu. | |
|
Angående mätare: Direkt efter produktionsbandet rullar mätaren. Den skall inte "kunna" nollas och får inte nollas av tillverkare eller säljare. Så fram till hallen är mätaren helt rättvis hur långt hjulen rullatmed motorn igång. |
|
| Var inne hos Bilia GBG idag och det dröjer några veckor innan de har en m2 i hallen. | |
|
@Dm3 Vilken återförsäljare har du, och var? Stubb |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Var inne på M-bilar i Västerås igår och beställde lite delar, deras M2:a blir levererad/avtäckt den 17:e April. |
|
Iurius: Det är ju bara att fråga en säljare så visar dom den säkert. Den står oftast på baksidan bland nya kundbilar. |
|
| På Novation står en M2 i hallen. Lbb. | |
| Ska bli jäkla skoj att få se Man live på Elmia nu i påsk. | |
|
Såg en M2 idag utanför mitt kvarter i Sundbyberg! Det var den blåa färgen, reg nr FLY 718 Måste säga grattis till er som har köpt en m2a fyfan va grym den såg ut. Den ser mycket bredare ut än min m3a samt nuvarande generation m3/m4. Den är mycket finare live än på bilder. Mäktig syn, gillar hur bred och fläskig den ser ut! Blev chockad att se en m2a då dem inte har kommit till ut kunder än! |
|
| Den ägs av BMW Sverige Sollentuna! Inget konstigt att de själv kör med den? Inreggad 16-03-04. | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
Var på M-Bilar idag och hämtade min beställning, det stod redan en M2:a där. Men den stod under ett täcke i hallen (dom avtäcker den 17:e April). Frågade vad som skulle hända om jag sprang och drog bort det, men det kunde dom inte svara på. :D |
| Novation inviger sina ombyggda lokaler 7 april då finns M2 där utan skynke. Oklart om den är tillgänglig för provkörning dock. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.