AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
649.720

Leverans M2

Sida 48 av 173
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Det verkar finnas 50 bilar inregistrerade åtminstone. Hur många BMW ÅF finns det i landet?
Har ni pratat med Hendrik?

Ser att han annonserar ut det för €1690 nu på eBay för vanliga 3-serien. Som sagt, Euron var lite lägre när jag kollade förra året så det gör ju sitt till med. Men det var även billigare då som ett vinterkit.

acey: 35 ÅF var det för ett tag sedan iaf.
40 st ÅF är det idag. Om man räknar varje ÅF för sig.
Nu har jag varit in till min åf, min säljare var ledig vilket ledde till att jag fick prata med en person i butiken som jobbat med att sälja M i över tio år.

Min bil står i Halmstad, jag har fått regestreringsnr, och nycklarna får jag vecka 38-39, alltså om 2-3 veckor... xD

Vet inte om jag ska skratta eller gråta över hur dålig koll en person kan ha på sin egen försäljning, men jag är givetvis överlycklig efter detta besked!

Bmwkillen1; Ja, det är svårt att sitta å pilla navelludd i över ett år, då kommer en på en del meningslösa saker att lägga sin energi på. =P
Men nu är väntan över! (Säger jag, så kommer säkert lastbilen krocka på vägen hit eller någon annan skit... peppar peppar)

Om allt klaffar så har jag iallfall fått bilen inom ett år från beställning, det är ju bra jobbat av BMW! *host host*
Ni
307
Nicklas_A
M3 e46 - 03 LSB

e91 325i M-sport - 07 (såld)
e46 325ci M-tech II 04 (såld)
Z3 coupe 2.8 M-sport (såld)
Imolarot: Ne har inte pratat med Hendrik, ger han andra priset då?

Japp 1690 euro på ebay men sen lägger han på 160 euro i frakt så 1850 euro.

Bm
338
Bmwkillen1
Bmw x1 28i x-drive
BMW i4 M50 (G26) 2022
Men vad fasen gabii666, kan du tala om för mig var du köpt din m2??? ;) hehe

Grattis, skön känsla! Nästa vecka tillverkas min i fabriken..
Haha ^_^

Åh, härligt bmwkillen1! Då får du nya Nav och Carplay då också?

Jag hade ju velat hämta min i Tyskland men avstod från M Drivers Package pga februari-leverans...

Jaja, hörde att det blev krångel med "privatimport"-stämplar och skit, så det får väl kanske bli en liten trip till munkarna i Belgien med Trapist-fantasten till sambo jag har istället!
Bm
338
Bmwkillen1
Bmw x1 28i x-drive
BMW i4 M50 (G26) 2022
Nu är jag en sån som går min egen väg en smula dvs tyckte närapå att inte något var värt kryssa i utrustningslistan.. Endast några kosmetiska tillval och det känns kanon.
Nicklas_A: Han har alltid gett mig bättre priser när man kontaktar han än vad som står på sidan. Men som jag skrev så var det priset FÖRRA året när det fanns ett vinterkit. Euron är dyrare nu och priserna kan ha ändrats.

Oavsett så brukar hans priser på BBS vara riktigt bra.

Köpte mina fälgar och avgassystem av han till M2:an och fick bra priser.
MU
940
MUC
M340i - 2025
Länk
MUC: Det är dessvärre redan bekräftat att det är en gammal testbil som är ute och rullar igen, så ingen CSL än.
Visa användare
51
viktorhltmn
BMW M2 -17
BMW 325i -09
Hej!

Har läst igenom så många sidor jag orkat, mycket bra info här i allmänhet om leveransen av M2. Ursäkta på förhand om frågor repeteras gång på gång.

Jag beställde min i slutet av maj och har ännu inte fått något leveransbesked, återförsäljaren kan inget säga än. Hur mycket vet ni generellt om leveranserna 2017? Och vad mer kommer vara nytt på bilen/bilarna (förutom apple carplay) till 2017?

Allt gott!

Verdi måste vara världens veligaste person... Nu är bilen ute igen, snart är väl annonskostnaden högre än bilen? ;)
Verdi
Haha. Kan vara så. Kan f-n inte bestämma mig. Ändrar mig flera ggr om dagen ibland faktiskt. Men nu har jag en plan. Annonsen har bara varit dold under tiden jag funderat. Förnyade den idag.

Det roliga är att jag har bokat upp ett förråd åt bilen för vintern samtidigt som jag väntar på en offert på vinterhjul med Hakka R2 på. Tror eventuellt att det är nåt fel på mig. :)
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Hade ni ägt 1M, så hade inte ens tanken på sälja växt fram ;)
Verdi
Ska du köra ca 1000 mil i vinter med din 1M? ;-)

Allt är till salu för rätt pris, även en 1M!
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Verdi... kan jag skala av en nolla samt hålla oss till i somras, så klarar jag det knappt ändå ;)

Imolarot... jäkligt sant
1M måste vara riktigt tråkig då jag vet 2st till som kör 0-100 mil per år haha.
Kanske är för att den är så sabblans ful så att ni inte vill ut och skämmas? ;)

Såg faktiskt en idag: Länk
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Phoenix... upprepning av samma skämt ggr på ggr :( har du inget nytt?

Vid senaste BMW Cs Klubbträff på Mantorp ,fanns 3 st M2 i Lbb, och varav den ena hade Akropovic system (gött ljud) och bägge var manuella.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.