|
Sida 4 av 173
|
|
|---|---|
|
Oavsett så kan de troligtvis inte varvas innan de har fått upp temp. Edit: M2 alltså |
|
| Var förbi BMW i Trollhättan i onsdags (24/2). Säljaren sa att deras vita demobil stod Halmstad och skulle komma till dom den 2:e Mars. Om den kommer ut i hallen innan 16:e April vet jag inte. | |
| Bilarna är satta i transportmode när dom kommer i hamn, sen körs de in på PDI och låses upp. Efter detta är det fortfarande 3-4 stationer kvar innan bilen åker iväg till återförsäljare. Detta är iallafall fallet med tjänstebilar. | |
| Bendt bil i Halmstad har fått 2 st demobilar levererade. | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Om jag har förstått det rätt så tickar inte kilometerna på mätaren när bilen är i transportmode, oavsett hur långt den har körts. Eller har jag missuppfattat? |
|
@Bmwkillen Hej, har inte sett om du svarat när du beställde din? Stubb |
|
| Bmwkillen beställde den 26 okt enligt tråden spec BMW m2. | |
|
Så fick jag det efterlängtade beskedet idag. April produktion 😄 Trevlig helg alla! |
|
|
Grattis! Då har du den i maj? |
|
|
@Dm3 Tackar för info. Stubb |
|
|
@Dm3 Ursäkta om detta också stått tidigare, var beställde du? O du beställde 14-15 okt, korrekt? Stubb |
|
| @Dm3 Bry dig inte om mitt sista inlägg, hela tråden börjar ju med att du skriver när du beställde. Ber om ursäkt | |
|
Min åf har inte bestämt om dom ska plocka ut deras M2 i trafik vid lanseringen pga att det är så lång leveranstid och finns så få bilar tillgängliga. Fattade inte riktigt om det var VD eller BMW som säger så. Men det bör väl åf få bestämma själv. Dom tror inte heller att leveranstiden kommer att kortas framöver heller så det innebär nog att jag skriver på i augusti/september. |
|
|
Första (?) bilen levererad till kund: Länk Inte världens roligaste spec med krom + vitt och taklucka? |
|
| Tydligen ett par bilar som levererats till kunder i mellanöstern, ytterligare ett embargo som släpps på tisdag (om jag inte minns helt fel) så då lär vi även få se fler tester. | |
| Var ju exakt samma kille som fick sin M2 nu av Abu Dhabi motors som även fick sin M3 2 mån före alla andra fick sina 2014. Har man pengar så gäller inte samma regler tydligen... | |
| Min ÅF M2 har anlänt, bara att gratulera er som var tidigt ute och beställde. Den är riktigt läcker live. Deras är svart hade varit kul att se en LBB. Maffigt med dom utlagda skärmarna speciellt bak. Nästan lite tyskstuk på däcken, jag hade föredragit 275 istället för 265 bak för att slippa tyskstuket.. Inga runflats som sig bör på en M. Vingarna i frontspoilern ser mkt bättre ut på riktigt än dom gör på bild. | |
| Bara 15 veckor kvar till leverans. | |
| Jag var till min ÅF i veckan och tittade på deras med. En lbb. Så fruktansvärt läcker. | |
| 37 dagar kvar... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.