|
Sida 38 av 173
|
|
|---|---|
| Två st M2:or rullade förbi mig på Södermalm igår! En vit med m-stripes och en blå. Sjukt fet i blått!! :) första gången jag ser den live i trafiken och så ser man två inom loppet av 30 sekunder haha. Samma rutt så frågan är om dom kände varandra.. | |
Pelsen |
dd88, vilken form av kompensation erhöll du? Vilket avtal hade du för de köpet? Mvh Thomas |
|
Pelsen: Avtalet är av standardtypen från MRF, tror att alla MRF-anslutna använder ett liknande. Skrev om det i denna tråden: Länk |
|
|
Stå ut nu Estoril2... Du vet att du vill ha en! ;) /Sebastian |
|
|
Klart jag vill ha en Sebastian, men ovissheten och trånandet är enerverande! ;) Om jag får vänta till 2018 känns det rätt meningslöst för mig, då får det bli en F80 till våren istället. /Henrik |
|
| Eller så köper man en av dem som ligger på Blocket. Borde finnas rejäl prutmån med tanke på hur länge de har legat där. | |
| Eller så gör man inte det. Priserna på dessa bilar gör mig upprörd. En manuell låda ett krav för mig. Sen gillar jag inte den blåa färgen lbb. | |
|
Nej jag skulle inte heller betala de begärda priserna. Jag beställde också i maj och det gick inte att få något besked om leveransdatum. Säljare sa att räkna med minst 1 1/2 år kanske två. Det är bara att vänta och tänka på alla trevliga tillbehör/optimeringar som har hunnit komma på efterhandsmarknaden tills dess! |
|
| Den enda fördelen med den långa väntetiden är kanske att det hinner bli en LCI innan leveransen kommer :) Försöker se glaset som halvfullt, då jag beställde i Juni... | |
|
Alltså jag fattar inte? INGEN handlare säljer till de ockerpriserna som de begär nu! Varför tar man inte er som beställt och låter er köpa bilarna som finns för priset av vad en ny kostar så kan de ju beställa en ny när de sålt er en utav de som står? På så sätt snurrar de sitt lager med, eller använder dom bilarna som skyltfönster därav det höga priset? Makes no sense :S |
|
| Ett antal bilar har ju sålts. Det framgår inte vad de gått för, men de kan ju knappast ha slumpat bort dem i och med att de sålts hyfsat snabbt. Sedan är det någon demo som inte säljs förrän senare och ligger kvar på blocket av den anledningen. | |
|
Någon prenumerant på Teknikens Värld får gärna avslöja hur det gick för M2 i Bankalaset. Det är ju alltid nån Porsche som vinner men en pallplats kan man ju hoppas på. |
|
|
Någon av er som hört något? Delivery Stop on Certain BMW M2, M3, M4, 5 and 6 Series For Rear Differential Replace Länk Hoppas innerligt att jag inte är drabbad. |
|
Verdi |
Mer problem... Hörde med min säljare om han visste nåt om M2-situationen framöver men först undvek han att svara. När jag framhärdade så skrev han bara att det är ingen som vet. Att det är ett smärre kaos. |
|
Mailade BMW Sverige om leveransproblemen i måndags, väntar fortfarande på svar.. Semestertider underlättar ju inte. 2 års väntetid är oacceptabelt lång tid, hög tid att även BMW inser det! |
|
Verdi |
Tror jag har frågat förr men... hur många här tänker köra sin M2 året runt? Kan man installera en Webasto eller Eberspächer på en M2? :-) |
|
M2 kom på sjunde plats. 1 mclaren 675. 2 gt3rs. 3 mclaren 570. 4 huracan. 5 r8. 6 boxster s. Jag ska inte köra min på vintern. |
|
| Länk hittade en mycket prisvärd blå M2 på Blocket ;-) | |
|
Apropå dyra m2 har en av de dyraste sålts. Länk Någon som vet vad den gick för? |
|
Verdi |
"Denna bil är såld men vi har fler"? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.