|
Sida 35 av 173
|
|
|---|---|
| Varför står det M3 på emblemet på den M2an hos 7H? :) | |
| Bara en reflex i 2:an som gör det ser ut så. | |
|
herrbritt: Dekaltrim =) Om jag vore 7H hade jag tagit en ny bild... //Stenback |
|
| Hehe, ser verkligen ut som en trea men visst är det en reflex. | |
|
Det roliga är ju att 3:an på en M3 kan se ut som en 5:a |
|
|
Konstigt denna inte blir såld eller är det något konstigt med den? Länk /Anders |
|
|
Han har kanske inte fått den ännu? Kanske fått handpenning men vågar inte lita fullt ut på köparen? Bara spekulerar :) |
|
|
Är bara en beställning enligt annonsen och bilden är ett reklamfoto? Kan vara leverans om ett år och då kan man ju lika gärna beställa en ny själv. |
|
| Bilden är bara en dålig Photoshop på den blå originalbilden BMW släppte vid lanseringen i oktober förra året... | |
|
Länk Akrapovic titansystem på video i länken ovan. Jag tycker nog mer om M Performance, men det är så missvisande att avgöra endast på YouTube/filmljud.. Fan vad snygga dom är i vitt ;-) |
|
|
Bogstedt Bil kapade precis priset på sin M2:a med 50k, så helt lättsålda för dessa överpriser är bilarna inte... Länk |
|
Verdi |
Den är nog fortfarande över listpriset. |
| H&K, Stora Navi, tonade rutor, svankstöd - vad mer behövs? Hoppas det kommer dyka upp några snålt utrustade M2or med tiden :) | |
| Ja, det är långt över listpriset... Fortfarande 100k mer än vad man borde betala för bilen. Men ett steg i rätt riktning i alla fall. | |
|
Det kommer bli svårare att sälja så dyrt ju närmare hösten man kommer.. |
|
Pelsen |
560´är bruttot på Bogstedt:s M2 |
Verdi |
Är ju ungefär där jag tänkt hamna på min egenbeställda också. Runt 500' netto. |
|
Chriis Harris testade M2:an i Top Gear i söndags, helt lyrisk. Tyckte den borde heta M3 istället. Hans rekommendation var att satsa på Manuell. |
|
|
Nästan alla journalister rekommenderar att man ska välja den manuella utan att dom de facto provat den manuella... Av dom tester jag har sett o läst så har dom bara kört DCT, hade ju haft en högre trovärdighet om dom också hade kört den manuella. |
|
|
Du har tydligen inte sett Chris Harris köra :) Han snackar ingen dynga och kör den manuella. En teaser: |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.