AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
649.752

Leverans M2

Sida 33 av 173
Mahhbechh: Ja, det är det säkerligen. Jobbade på ett kontor i Nordstan tidigare.
Imolarot: Din som brukar stå vid Kungsportsplatsen?
Yes, där är mitt nya jobb... Hehe!
Modigt att låta den stå ute om dagarna :)

Finns garageplats i ett privat garage i början av Kungsgatan om du är sugen, en bit att traska dock.
Det är mest fåglarna som är ute efter att skita på den på dagarna...
Ma
339
Malleru
M3 e92 -12
fåglar ser vita bilar som toalett. blev nerbajsad en gång på motorvägen, extrem pricksäkerhet på fåglarna..
Dm
544
Dm3
BMW i3s
Porsche Cayenne
Porsche 718 Gt4
Imolarot, mycket fina bilder. Den ser grym ut.
Ma
650
Mats Landh
e61-06
Rover Mini Cooper-92
Fantastisk bil! Grattis Imolarot!
Tackar!
lu
34
lurius
M2 -17
M3 E36 -97

Någon som har beställt bil i början av januari som fått leveransbesked?
Dm
544
Dm3
BMW i3s
Porsche Cayenne
Porsche 718 Gt4
Ser att i alla fall denna är såld.

Länk

Någon som vet vad den gick för? Hade varit intressant att veta marknadsvärde på en M2 idag
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Dm3, kul att se din bil igår!

Min gissning är 680-695kkr men kan ha fel. Sälja privat får man nog räkna av nedåt
590kkr kanhända pga känsla, finans mm?

Verdi, dags att dyka upp du vet vart:)

Asken
Verdi
Dm3,
Svårt att säga vad de är värda. Har ju varit mycket snack men de som har legat på Blocket har inte direkt sprungit iväg heller. Men väldigt optimistiska priser så det beror väl på det.

Asken,
Kör ni måndagar hela sommaren på Brostugan? Jag får semester om nån vecka. Då borde jag kunna ta mig dit. Är helt hopplöst nu när jag jobbar.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Överlag är marknaden ganska avvaktande just nu. De som velat ha en bil inför sommaren har nog skaffat en, och nu börjar det närma sig semester då har många annat att tänka på. Så vill man bli av med bilen nu-nu så får man nog räkna med att släppa den "billigt".
Verdi
Så kan det nog vara. Finns väl även en viss risk att marknaden blir övermättad till hösten också. Var väl lite så med 1M om jag inte minns fel? Startades ju en tråd om det som fortfarande lever kvar.

Ska ju försöka sälja min här efter semestern har jag tänkt. Målet är att bli av med den innan vintern. Men det är inte hela världen om det inte går heller.

Nån som tänker montera motorvärmare förresten? Går det? Hatar nämligen att frysa...
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Tror marknaden kommer vara bättre i höst än nu, förutsatt att inte alla köpt en M2 på spekulation och försöker sälja samtidigt.

Räcker det inte med rattvärme i M2:an? Borde komma upp i värme snabbt, förutsatt att det inte är -15 ute.
Verdi
Haha. Min har i stort sett allt förutom taklucka, elstolar och just rattvärme. Är faktiskt en grej som stör mig lite när jag funderar på om det är värt att ha den som året-runt-bil.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Verdi: 4/7 osv ojämn vecka. Sen Novation och vidare till BMWCSkväll på Ulva kvarn i Aug.

Defa. com resp calix.se kan du nog hitta värmare, finns unicersal m h t N55 N55 osv motorer med 6 cyl dubbelturbo.

Mvh
asken
Dm
544
Dm3
BMW i3s
Porsche Cayenne
Porsche 718 Gt4
Asken, mycket trevligt igår.

Med tanke på hur trevlig M2an är att köra borde det inte säljas så många 😉.

Rattvärme har jag valt i de bilar jag specat. Tycker det är användbart även på en sommarbil.

Verdi
Asken,
4/7 skulle kunna funka faktiskt. Min första semesterdag!

Ulva kvarn kanske jag också kan klämma in. Jag bor ca 5 km därifrån. :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.