|
Sida 32 av 173
|
|
|---|---|
Verdi |
Ja gå och köp en för 550 du och rapportera sen hur den är att köra. Jag väntar svar nån gång 2018. ;-) |
| Absolut, återkommer då :) | |
|
Riktigt långa leveranstider som nämns här. Går det att ta sig ur beställningen för de som inte riktigt orkar ända fram till leverans? |
|
|
@daagis Ja, det går om det är leveransförseningar enligt mitt avtal. Antar att det samma gäller för de flesta leveransavtal. Mvh |
|
| Phoenix: Har M Performance stötdämpare, bakvinge, diffuser, njurar, sidogälar och inredning. M Performance ratt, andra fälgar och sist men inte minst Akrapovic är beställda. | |
Verdi |
Imolarot, Det var f-n inte dåligt. Akrapovic är inte direkt billigt va? Vad blir det för fälgar? |
|
Snyggt Niklas! Hur många bil har du hunnit köra? |
|
| Själv har jag kört ca 200 mil. Inget gjort på bilen. Funderar lite på avgassystem, men tycker BMWs är onödigt dyrt (40.000kr inkl slutför). Kommer väl andra alternativ snart... | |
|
Verdi, Akrapovic blir väl som M3/4 så €3500 plus moms. Har köpt HRE R101 som kommer snart. Phoenix, Är det mig du kallar Niklas? Oavsett så hämtade jag precis bilen från inkörningsservice. Dm3, Du kan köpa det komplett från Tyskland för 28k inkl slutrören. Lightweight har ett i titan nu för samma pengar. |
|
|
Beställde min M2:a 22 februari fick leveranstid 20170623 bekräftad i förra veckan. Kanske hjälper nån som funderar på när de kommer få sin bil. |
|
|
haha ja jag skrev fel :) vet att du inte heter Niklas ;) Du kan inte slänga upp lite bilder så man får se den med alla Performance-delar? |
|
|
Hehe, jo jag blev lite ställd därav. Min Instagram kryllar av bilder... Länk |
|
Verdi |
Imola, Modsen blir typ nästan lika dyra som själva bilen alltså? Haha. Ja, varför inte? :) |
|
Verdi, Haha, köpt allt i Tyskland så är inte sååå farligt (om vi bortser från fälgarna). Har gett ca 35k för alla delar från M Performance totalt. |
|
| Det är väldigt prisvärt! | |
| Ja, om man shoppar runt lite så går det att spara närmare 50% mot svenska priserna. Handlade från fyra olika ÅF i Tyskland. | |
| Imolarot! Har du länk till några bra åf i Tyskland. | |
| Har du några tips på siter att köpa på? Är lite sugen på performance avgas till M135:an. Gillar inte svarta utblås och lite mer riv i ljudet skadar inte heller även om orginal är ok. | |
|
Smidigast att handla av då de har grymma webbshoppar med bra betalalternativ är Baum & Leebmann. Baum - Länk Leebmann - Länk Sedan finns ju alltid Salesafter.eu men tycker aldrig de är billigast längre och deras webbshop är gammal nu och saknar massor så man måste maila för priser osv. Jag köpte många delar från Autohaus Thoma då de hade en drive för 1erforum.de med grymma priser till just M2. Skadar inte att maila Marc och fråga om priser om man skall köpa dyrare saker. Länk Bäst priser överlag har BMW Matthes haft, men de har ingen webbshop heller och jag beställde aldrig därifrån men de prislistorna jag sett var nästan 10% billigare på de redan billiga sakerna från övriga shoppar listade ovan. Länk Självklart är allt listat ovan riktiga BMW ÅF eller BMW verkstäder så allt är 100% original. |
|
|
Imolarot Då är det dig jag har sett utanför hemmet på hamngatan. Har spanat in genom rutorna dina när jag parkerade framför dig en gång. Mycket trevlig! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.