|
Sida 31 av 173
|
|
|---|---|
| Bilbytarsjukan har nog alla på AP en liten släng av. Det kommer automatiskt med bilintresset och suget att prova nya. Själv har jag haft mina bmws i snitt nio månader. Den jag har nu hoppas jag behålla längre. Som kontrast har jag också en Volvo V70 som jag haft i 7 år. | |
|
Med Känsla: Nej det är klart att du inte har, du är ju bortom all räddning. |
|
|
...oavsett det Henke Lexus, vad har du med det att göra isåfall? Förklara gärna för mig... /Anders |
|
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
BMW M3 30 jahre ed 2017 Mercedes v300 AMG 2020 Porsche 992 Carrera S 2020 |
Henke Lexus Sluta med sandlådenivå snacket |
|
Que? Det är väl rätt uppenbart att henke lexus säger det med glimten i ögat? Anders och en del andra byter ju bilar i en takt andra bara kan drömma om. Kudos till er men man måste kunna skoja om det med. Chill people, chill! |
|
| Sista skjortan har inga fickor. Låt oss byta bilar så ofta vi kan. Det är ju fantastiskt roligt att provat så mycket som möjligt. | |
|
Med känsla: Vad har jag med det att göra? Hur mycket som helst. Vem ska betala din vård när du har bilknarkat halvt ihjäl dig? Jo jag och alla andra ansvarsfulla människor. Imolarot: Exakt det var med glimten i ögat :) |
|
|
Det är inte bra att att överbelasta hjärnans belöningssystem. Just sayin... |
|
|
@Henke lexus. Det där var väl ganska onödigt skrivet? Ansvarfulla är väl de som inte nappar på betet som precis lades ut. Fortsätt prata M2 en synnerligen lyckad bil som det verkar -förutom leveranstiden då. |
|
|
Henke Lexus: jag ser det bara positivt - varje nytt bilköp genererar en massa skatte och momspengar till staten. Och sätter en massa arbetare, försäljare, mekaniker, servicerådgivare mfl i arbete. Som sedan betalar ännu mer skatt till staten. Det gör faktiskt samhället bättre även för alla avundsjuka människor med offerkoftor som du själv. Men det är lätt att glömma ibland. |
|
| Var inte detta en tråd om leverans av M2? Nu har vi hunnit avverka vilken av 1M Coupe och M2 som är "mest bil" och nu börjar folk munhuggas om ingenting. Jag är intresserad av leveranstid på M2; jag uppskattar när någon här har en nyhet i det ämnet. Här bryr inte jag mig om 1M var/är en mer brutal körupplevelse, lika lite som jag vill få notiser om att ett inlägg kommit och så visar det sig att det är några som munhuggs för att någon tydligen gjort sig lustig över en annan. Kom igen nu. Det måste väl finnas en annan tråd eller plats för det? | |
|
coldhex: Varför nappade du på betet? Ta ditt ansvar och sluta överbelasta din hjärnas belöningssystem. Kristoffer_L: Du tycker att det är positivt med en massa patienter på våra sjukhus med söndertrasade belöningssystem? Det tycker inte jag. Skämt åsido jag skojar bara. Jag vill ingen något ont jag vill bara sprida lite glädje. Don't take it the wrong way. Gör vad ni vill och köp vad ni vill, jag bryr mig inte. |
|
Verdi |
Nu tar vi varandra i hand och sjunger We shall overcome! ;-) Btw är på Upplands Motor och får ny mjukvara på Volvon. Kanske ska passa på att byta bort den samtidigt? Eller vad tycker du Henke? |
Verdi |
On topic. Finns en vit m2 för 599' på blocket nu! Skynda fynda! |
| Jag (och vi andra som fått bilar) borde få provision på alla metförsäljningar vi inbringar. Går inte en dag utan att man "säljer in" en M2 till en ny person... | |
| Och det kom ut en lbb på platinumcars för endast -host- 795. | |
| Ja alla som fått åka med i min M2a har blivit riktigt imponerade, särskilt när de hör vad den kostar. Det är väl just det som är det stora problemet. Efterfrågan är bra mycket större än den begränsade tillgången. Nu har man hört att man inte kan räkna med bil förrän 2018 för nya order... | |
|
Hur mycket har ni hunnit köra med era bilar? Några mods planerade? |
|
|
Om tre år dvs 2019 siktar jag på en beggad M2:a så kör lugnt :-) Frågan är om det är värt att underredsbehandla M135:an med den tidplanen. Å andra sidan ser väl dinitrol bra ut vid en försäljning. |
|
|
Jag förstår inte hur man kan ge över 600tkr för en bil som man kan köpa ny för 550tkr med nästa all utrustning (med rabatt).. Men är man sugen så är man.. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.