AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
649.833

Leverans M2

Sida 25 av 173
RS finns i lager för omgående leverans;)

Finns 5 st bara här.
Länk

Fizbo@ Cash flow?;)

EB
Verdi
Är Mustangen för stor och otymplig?

Länk
@Onehp - Osäker på leveranstider men det påstås att allokeringen för Sverige är i princip slut.
"Min" RS var en bil som redan var beställd av handlare och hade en, i mitt tyckte, helrätt spec :)

@Pula - Japp, cash flow is king, eller vad brukar man säga? ;)

@Verdi - Ja, den är för stor och opraktisk för mig. Focusen är säkert roligare att köra.
Dessutom kommer jag bara äga RS:en över sommaren (beroende på leveransbesked på M2:an) och jag tror nog RS:en är mer lättsåld än Mustangen då RS:en är mer allround, billigare att äga och allmänt hypad.

Mvh
@ Pula - Ringde till den handlarne. De har bara 1 av de 5 bilarna kvar och de prutar inte en krona på listpriset. Dessutom var det fel färg på bilen - Primer-grå.

Inte riktigt M2-nivå på tillgången men populära verkar de vara.
Du ska ju ändå bara ha den till M2an kommmer, dessutom så är det ju en Ford och på dom spelar det ingen roll vad det är för färg;)

EB
Verdi
Fizbo, Jo fast Mustangen är mycket snyggare och har en V8:a under huven! :) Men jag förstår vad du menar.
@Pula- Haha, sant. Tror dock det är lättare att bli av med en gråmetallic än grundfärgsgrå ;)

@Verdi - Ja. snygg är den. Men skatt på 4500:- och tjänstevikt på 1.8 ton känns inte så jättekul.
Ändå bara några månaders ägande planerat och tror RS:en är mer lättsåld. Större hype och en bra året-runtbil :)
lu
34
lurius
M2 -17
M3 E36 -97

Vad har ni valt för färg? tvekar mellan vit och svart...
MU
940
MUC
M340i - 2025
Inte vit eller svart. Skulle däremot ha tvekat mellan mineralgrå eller LBB.
MU
940
MUC
M340i - 2025
Minereralgrå förresten. Är den mycket mörkare än spacegrå?
lu
34
lurius
M2 -17
M3 E36 -97

Svart metallic är sjukt läcker irl, vit gör så kurvorna och bredarna framhävs ännu mer. Den gråa är ju sjukt tråkig och neutral, den blå ser Kalle anka ut :):):)
MU
940
MUC
M340i - 2025
Tja svart gör att inga coola detaljer framhävs och vit - det är väl tråkigt och neutralt om något och börjar väl bli liiite uttjatat.
Men vit och en massa kolfibedetaljer är ju fräckt - kör på det.
Verdi
LBB är färgen som gäller. Alla de andra är trista.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Män åker Lbb eller grått, andra väljer vad de vill.

Mvh
Asken
Dm
544
Dm3
BMW i3s
Porsche Cayenne
Porsche 718 Gt4
Hej. Fått min idag. Fantastiskt trevlig bil. Det är en lbb och jag känner mig riktigt nöjd med färgvalet. Det är den enda färgen som lyfter formerna ordentligt.
Håller med LBB är den enda färg som tar fram formerna.

Såg en svart M4 ZCP och en svart M2 idag, även om dom är feta när du detaljstuderar dom riktigt nära så tappar dom detaljerna bara ett par meter bort.

Våga LBB, eller håll tummarna för fler färger innan ordern godkänns av fabrik.
DL
1.813
DLC
G21 M340i -21
Jag hade gått på LBB vid köp tveklöst.
Är inte direkt några problem att se formerna på vit bil heller... MG är fantastisk i solljus men så tråkig att man dör i skugga eller en molnig dag. Svart är grymt snyggt när det är rent men är tyvärr aldrig rent. LBB är lite too much för min smak, skitsnyggt i början men något jag tröttnat på efter en månad eller två.
Verdi
Tvärtom för min del. Man vänjer sig vid färgen. Nu tycker jag att det är så den ska se ut men jag hade inte valt den om jag själv specat.
Jag har aldrig varit nån fantast av vita bilar men tycker M2 gör sig ypperligt i vitt. Vit är ju även en bra färg för att framhäva dom feta formerna och parat med lite kolfiberdetaljer och kanske nån diskret M-stripe så får man en riktigt rejsig bil. Länk

Men LBB är grym den med... =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.